Toon posts:

Nieuwe printer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Anoniem: 228624
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hallo,

Mijn ouders hebben momenteel een Samsung-4200 Multifunctionele zwart/wit Laserprinter. Ik loop al een tijd te klagen dat hij gewoon niet goed meer kan printen. (Het begon met een paar licht plekken bij het printen maar onderrand is bijna de halve pagina grijs in plaats van zwart). Ze hebben nu zelf ook wel door dat het tijd is voor een nieuwe printer. Ik moest er maar een uitkiezen want zij hebben helemaal geen verstand van printers, computers etc. (Beetje cliché ja)

Echter ben ik ook niet helemaal op de hoogte van wat goede printers en merken zijn. Ik kan wel in de pricewatch gaan zoeken maar ik zoek liever wat advies bij mensen met meer ervaring.

De printer moet:
-Vaak nieuwsbrieven printen en dan meestal +- 100 per keer.
-Kleuren kunnen printen
-Egaal zwart kunnen printen op gewoon papier voor negatieven voor PCB's* en dat na een paar jaar nog steeds kunnen.
-Betaalbaar zijn en de toners ook. (Toners halen we meestal van 123inkt.nl en dan het goedkope huismerk.)
-(optioneel) Een lan aansluiting zou wel leuk zijn.
EDIT:
-Kleuren kunnen printen

Ik hoop dat er mensen zijn die goed advies kunnen geven en ook vertellen waarom.

• evberkel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-05 07:51
Modbreak:Check je e-mail - spammen wordt hier niet gewaardeerd.
Zie de FAQ ook voor andere tips voor gebruik van Tweakers.net

[Voor 65% gewijzigd door Floppus op 14-05-2011 12:02]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mischien moet je eerst een originele cartridge proberen voordat je concludeerd dat hij niet goed werkt

Iperf

• Anoniem: 228624
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
fish schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 08:54:
mischien moet je eerst een originele cartridge proberen voordat je concludeerd dat hij niet goed werkt
Dat had ik niet vermeld maar dit hebben we natuurljk ook al een keer geprobeerd.

***sarcasm warning*** Leuke site overgens www.disney.com echt heel handig
Site samengevat:
-Inktjes inkt gaat niet in laster toners.
-Goedkope wegwerpprinters zijn duurkoop
-Imitatie toners, cartdridges zijn goedkoper

Nog iemand die me echt kan helpen? Ik was op zoek naar een merk/serie laser printer die goed was.

[Voor 3% gewijzigd door Floppus op 14-05-2011 12:03]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee