L.S.,
Ik heb vorige week vrijdag mijn MSI 560Ti Hawk ontvangen, maar stuitte op een raar probleem bij het aansluiten van mijn Samsung 226BW (via een single link DVI-D kabel). Kort gezegd, op de ene DVI poort werkt het beeldscherm wel, op de andere niet (of gedeeltelijk)
Wat heb ik geprobeerd?
Samengevat; is dit nu een probleem van mijn videokaart, (een defect of niet identieke DVI poorten) of is mijn beeldscherm gewoon te gedateerd ofzo?
Plaatje:
....................^^............................^^...............................^^
..................Werkt.......................Werkt.........................Doet vaag
Ik heb vorige week vrijdag mijn MSI 560Ti Hawk ontvangen, maar stuitte op een raar probleem bij het aansluiten van mijn Samsung 226BW (via een single link DVI-D kabel). Kort gezegd, op de ene DVI poort werkt het beeldscherm wel, op de andere niet (of gedeeltelijk)
Wat heb ik geprobeerd?
- Samsung 226BW aangesloten via verloopje (DVI-A naar VGA) op beide DVI poorten, werkt prima
- Mijn vorige 275GTX teruggezet en het beeldscherm op beide DVI poorten geprobeerd met een DVI-D single link kabel, werkte prima
- Om een defect in het algemeen uit te sluiten, mijn Samsung TV via MiniHDMI verloopje aangesloten op HDMI, werkte prima
- Het beeldscherm van mijn vriendin geprobeerd, een 940NW ook van samsung, met alleen VGA (DSUB) in, werkt met verloopje ook prima op beide DVI poorten
Samengevat; is dit nu een probleem van mijn videokaart, (een defect of niet identieke DVI poorten) of is mijn beeldscherm gewoon te gedateerd ofzo?
Plaatje:
....................^^............................^^...............................^^
..................Werkt.......................Werkt.........................Doet vaag
[Voor 78% gewijzigd door ride277 op 15-05-2011 16:29. Reden: update]
| system specs |