Acties:
  • 0Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 17:44
Sinds een aantal maanden heb ik een htc desire en ondvind het volgende probleem, ik hoor voor de zoveelste keer dat iemand die een voicemailbericht heeft ingesproken niet door mij terug wordt gebeld. Maar als ik de voicemail afluister hoor ik geeen berichten. Ook kunnen mensen mij soms gewoon niet bereiken terwijl ik gewoon bereikbaar zou moeten zijn.

KPN gebeld, ze zeggen dat het aan mijn toestel zou liggen, een bekend HTC desire probleem en dat ik m maar ter reperatie moet aanbieden. Maar nou gaat het er bij mij niet in dat het aan het toestel ligt wanneer ik bel naar kpn om mijn berichten af te luisteren.

Heeft iemand hier informatie of ervaringen mee ?

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 12:23
Ik lig al 2 maanden in de clinch met vodafone omdat ik slecht bereikbaar ben. Heb ook een Desire.

Bij 10x bellen naar mijn nummer krijg je in 50% van de gevallen een ingesprektoon. Daarnaast komen geregeld smsberichten niet aan.

Heb je hetzelfde probleem met een andere telefoon? Misschien dat het namelijk niet aan je telefoon ligt maar aan je aansluiting.

Nu je het zegt.. ik heb al een maand geen voicemail gehad.. thats odd.

• ewal
Volgens KPN schijnt het een bekend probleem te zijn met de htc desire serie. En jij dus met vodafone, dan zal het wel geen toeval zijn. Ik heb alleen geen zin om de telefoon weer op te sturen met al mijn gegevens er in. Het lijkt mij dat het softwarematig opgelost kan worden, maar hoe ?

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:02
Hier ook een probleem.
Telefoon: HTC Desire HD
Provider: Vodafone (abbo)
Aangeschaft: januari 2011, 2 jaar
Probleem:
Heel vaak krijg ik uit het niets één of meerdere sms-berichten met daarin de melding dat ik ben gebeld door nummer xxxxxxxxxx op tijdstip en wel of geen voicemail bericht achtergelaten.

Als ik een SMS krijg, hoor ik heel vaak niet eens het geluidje wat ingesteld is. Dit is 5/10 X het geval. Al hou ik de telefoon tegen me oor aan, ik krijg niets te horen terwijl ik wel echt nieuwe smsje(s) binnen krijg.

Smsjes komen soms niet aan of veel te laat.
Ik kan zelf ook niet altijd bellen, ik heb dan wel bereik maar als ik wil bellen hangt de DHD uit zichzelf weer op, waarschijnlijk geen verbinding of iets.

Ik was al naar Vodafone gegaan en heb een nieuwe simkaart gekregen als oplossing.
Toen ging het echt een tijdje goed, helaas heb ik er weer last van.

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:02
Zou het trouwens iets te maken KUNNEN hebben met de Ipad update destijds?
Dat er iets met een simkaartnummer met een 7 moest beginnen want de andere werkte niet, was ook bij Vodafone.
Dat zou echter niet verklaren waarom KPN ook hetzelfde probleem heeft.

Andere providers geen klachten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 255631

Ik had ook dat probleem totdat ik het netwerk aleen op GSM heb ingesteld (dus niet automatisch)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ewal
Maar dan is je internet ook superlangzaam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 12:23
Zojuist getest door toestel op 2G te zetten. Geen verschil. Dit verwachtte ik ook al omdat ik bij een 2G-only telefoon ook dezelfde ervaring heb.

En dat oproep gemist smsje krijg ik al tijden niet. Ik kan dus niet weten of iemand mij gebeld/smst heeft. Niet tof :'(

Wacht op bericht vodafone, technische dienst gaat mij terugbellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Probeer een andere rom als je toch al een custom rom draait. Anders kun je het beter niet doen, want als het toch de hardware is kun je hem beter in originele staat opsturen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee