Toon posts:

roccat kave of vergelijkbare headset qua formaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-06 13:05

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Ik heb een nieuwe headset 5.1 nodig, eentje met 5.1 analoge plugs, ik heb nu nog de speedlink medusa 5.1 maar die is *uiteraard buiten de garantie* gebroken aan de linkerkant door een ongelukkige en fatale val van het bureau. Het geheel zit nu nog alleen met draadjes vast en dat werkt niet echt optimaal...
Ik ben echter geen eigenaar van een groot hoofd en ik zoek dus een headset die niet te groot is qua formaat. Kan iemand hier wat meer over zeggen? Ik moet helaas nu met een muts op gamen en dat is niet echt optimaal natuurlijk :X
Ik heb al een tijdje gezocht en de headsets die in de buurt komen van wat de speedlink mij bied zijn de Roccat kave en de tritton ax pro maar die laatste is mij veel te duur.
Zijn er dus A. andere opties die 5.1 bieden met 5.1 analoge aansluitingen en B. passen die ook op kleinere hoofden?

Side note, ik ben bekend dat menig mens goede stereo + virtual 5.1 beter vind klinken. Ik ben op het gebied van gamen hier niet mee eens. Dat hoeft dus hier niet ter discussie worden gesteld. Ook gaarne geen usb varianten want daar kan ik niets mee met mijn geluidskaart. Dit is om de boel een beetje overzichtelijk te houden en niet om kortzichtig over te komen. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
niemand een idee of mening over de roccat kave?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZodiacQ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Hoi,

Ik heb de Roccat Kave, ik moet zeggen dat ik ondertussen nog niet al te veel tijd ermee heb doorgebracht, dus ivm het surround sound kan ik niet echt veel zeggen.

Voor gewoon wat filmpjes te zien, is hij wel goed, al begint hij na een tijdje wel door te wegen, waardoor de hoofdsteun wat ongewennig begint te worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Ik heb hem ondertussen gewoon maar besteld, hoe is het geluid van je microfoon? Een maat van mij heeft hem ook gehad maar die klonk erg blikkerig en hol.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat kan ook al snel een slechte geluidskaart zijn die dat veroorzaakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Zou kunnen maar dat weet ik niet, ik geloof dat die onboard gebruikte maar das gokwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Ik en een vriend hebben beide een Roccat Kave, we zijn voor iedereen prima te verstaan, ingame is het geluid geweldig, voor muziek en films schakel ik liever over naar m'n boxen of een 2.0 Philips headset. Is een goede investering geweest.

Wiethoofds meuk en 'overige'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:21
Ik heb deze ook, maar ik merk wel dat je zonder goede geluidskaart behoorlijk wat last hebt van ruis op de headset als er geen geluid is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Die heb ik wel, de auzentech xplosion 7.1 cinema. Heeft vooralsnog altijd prima gewerkt. enige probleem is dat de drivers eeuwen duren voordat die een update krijgen.. :'(

Films kijk ik op mijn htpc dus daar heb ik weinig mee te maken. Het gaat puur om online gamen met mijn clan van bad company 2 enz. :)

Hopelijk past deze headset wel goed, de speedlink medusa is net te groot voor mijn kleine kop...

[Voor 41% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-05-2011 00:14]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee