Nu ik druk ben met het schrijven van mijn scriptie heb ik een vraag mbt de compressie van word bestanden.
Vandaag heb ik vanuit een excel bestand van 1.4 mb enkele grafieken (21 in totaal) gekopieerd naar mijn word bestand.
Mijn word bestand was eerst om en nabij de 1.5mb en is na deze kopieer actie 36mb geworden (.doc).
Sla ik het bestand op als docx wordt die alsnog 12mb.
Ik heb de afbeeldingen al gecomprimeerd maar dit scheelt slechts enkele KB's het heeft denk ik puur te maken dat ik de grafieken rechtstreeks vanuit excel naar mijn scriptie heb gekopieerd (met rechtermuisknop op grafiek -> comprimeren drukken maakt geen verschil in de grootte).
Andere vergelijkbare verslagen van andere mensen zijn slechts 2-3mb groot?
Het is mij een raadsel waardoor mijn verslag opeens zo groot wordt?
Zie ik iets over het hoofd en heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt
Vandaag heb ik vanuit een excel bestand van 1.4 mb enkele grafieken (21 in totaal) gekopieerd naar mijn word bestand.
Mijn word bestand was eerst om en nabij de 1.5mb en is na deze kopieer actie 36mb geworden (.doc).
Sla ik het bestand op als docx wordt die alsnog 12mb.
Ik heb de afbeeldingen al gecomprimeerd maar dit scheelt slechts enkele KB's het heeft denk ik puur te maken dat ik de grafieken rechtstreeks vanuit excel naar mijn scriptie heb gekopieerd (met rechtermuisknop op grafiek -> comprimeren drukken maakt geen verschil in de grootte).
Andere vergelijkbare verslagen van andere mensen zijn slechts 2-3mb groot?
Het is mij een raadsel waardoor mijn verslag opeens zo groot wordt?
Zie ik iets over het hoofd en heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt
Cons:::BB4E