Toon posts:

Minidisc deck

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort geld terug van de belasting, en ben dus van plan een minidisc deck te kopen. Het mag iets van 800 piek gaan kosten. Als het kan eentje met een optical EN coaxiale ingang. Er schijnen ook aanbiedingen te zijn van sony dat je er voor 100 piek ofzo een portable player bij krijgt. Is dit nog steeds zo, en voor welke modellen geldt dit?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb een portable en die sluit ik zo aan op mn instalatie, werkt perfect

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een portable zou willen zou ik daar wel om vragen...

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sorry ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand suggesties van wat goeie decks zijn?

• sinron
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025

sinron

Ik heb de allereerste van sony(weet type niet zo gauw)en daar zit een optische en een coaxiale ingang op(en optisch uit).
dus ik denk dat je met sony altijd goed zit.

Er zit trouwens een geheim menu op de sony's(in ieder geval die van mij) nl. stekker eruit,jog-dail indrukken,stekker erin.

ik zou er voorzichtig mee zijn want je kan hem ook zo mollen, maar ook de speelduur van md's verlengen!!>:)

kortom: go sony

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:58
de MDS-JB930 van Sony is wel leuk (QS Serie). Deze heeft ook een PS2 toetsenbord aansluiting aan de voorkant en dat is heel veel makkelijker. Alleen ondersteund dit model nog geen MDLP (veel meer muziek per minidisc) en misschien is het verstandig te wachten totdat deze modellen een beetje goed leverbaar zijn.
De MDS-JB930 heeft optische en coaxiale ingangen en is geloof ik rond de fl800-fl900 maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Die QS serie decks, zijn die ook in het zwart te krijgen? Aangezien m'n versterker en cd speler ook zwart zijn :)

• Koen_R
Op zondag 18 maart 2001 15:09 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Die QS serie decks, zijn die ook in het zwart te krijgen? Aangezien m'n versterker en cd speler ook zwart zijn :)
Ja!

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop nu op de sony website te zoeken naar specificaties over deze speler, maar da's niet te vinden, zowel bij sony.nl en sony.com...

• Koen_R
't is wel effe zoeken
maar....

Dit is overigens de MDS-JB940, de opvolger van de MDS-JB930, ook een QS model trouwens en ook in zwart leverbaar volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er wel cool uit :)
Maar is ie ook al in Nederland verkrijgbaar, en zo ja hoeveel moet het gaan kosten, en kun je ook met zo'n actie voor niet al te veel geld er een portable spelertje bij krijgen?
En heeft iemand trouwens een idee hoe het met die ATRAC type R zit in verhouding met ATRAC 4.5 enzo?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja die is in nederland gewoon verkrijgbaar.
En die Atrac-R is misschien theoretisch wel beter, maar MD is qua compressie zowieso wel erg goed, dus zal de geluidsverbetering wel minimaal zijn (onhoorbaar in ab-test).

Wat veel belangrijker is, is dat het apparaat goed gebouwd is, en een mooi signaal levert. Dat doet zo'n QS van sony bijvoorbeeld wel. (ik heb nu na een mds-je500 een 920, en die is echt veel beter. Ik geloof niet dat zo'n grote stap in kwaliteit van de atrac3 naar 4.5 "upgrade" komt. M'n oude schijfjes klinken ook echt veel beter!)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb nog een oude klassieker, heb 'em gekocht 2 maanden voordat ie in NL leverbaar was, zo'n 3 jaar geleden. Optisch in en uit, maar coax alleen in. type staat ergens op me website, ben te lam of naar me stereo te lopen, geloof dat het de 520 is.

Verder is een md-dubbeldeck misschien wel leuk, heb vaak dat ik muziek van de ene md op de ander wil hebben, moet ik of van iemand een portable bietsen of eerst een kopietje op de hdd maken...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

heb een 730 dacht ik, QS serie, paar maanden terug in de aanbieding in mediamarkt voor 490 piek gekocht

zeer tevreden mee, mooi apparaatje

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Je mag mijn Pioneer MJ-D707 wel kopen voor 300 piek :) ik heb hem maar 10 keer gebruikt voor het oversturen van muziek naar mn draagbare Sony.

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer-eur.com/images/mjd707.jpeg

Deze dus :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Die ACTIE is voorbij (tot 31 december 2000)Wat dacht je van een TECHNICS MD deck. Topkwaliteit!

Verwijderd

Topicstarter
Een technics MD deck? Ben het met je eens dat ze prima spul leveren, maar voor MD ga ik toch liever naar de uitvinders. Sony schijnt voor MD op het moment nog wel de beste apparatuur te leveren.
Maar weet iemand hier een online winkel ofzo waar ik dat ding zou kunnen krijgen (de MDS-JB940 dus :))

Verwijderd

Probeer Iwa-sales www.iwasales.nl

Verwijderd

Topicstarter
Daar hebben ze hem niet |:(

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Heb hier de MDS-JB940 staan, zilver wel te verstaan.
Ben erg tevreden erover.

Heb hem voor 899,- bij Correct in Rotterdam gekocht.

Kijk eens bij www.sony-overtoom.nl
daar hebben ze de 'oudere' 930 nog staan voor 800,- (het enige wat de 'oude' niet heb is MDLP)

Bel wel eerst voordat je bij ze langsgaat in A'dam...

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1