Ik zit hier allemaal maar te lezen en vind dan echt dat mijn Pc te warm wordt. Ik gebruik dan de Windows 7 gadget om dat te bekijken en hij tikt atijd de 70 aan bij full load en in idl 30. Echt wtf.
Setup:
AMD Athlon X4 645 @3.1Ghz
ASUS M4A78LT-M
HD 5850 Extreme 1GB
Corsair XMS3 DHX 1600Mhz CL9 2x 2gb
Be Quiet Dark Pro 650W voeding
Zalman CNPS7000C-Cu (Wordt als goed eens vervangen voor een Coolermaster V8)
Corsair AirFlow (3fanner)
HP LP2275W 22" scherm
Coolermaster Sniper Black Edition Case
In de case zitten 3x 200mm fans (Voorkant, bovenkant en linkse zijkant) en 1x 120mm aan de achterkant. Zelf heb ik aan de onderkant een 120mm fan gezet om de warme lucht weg te halen.
Me voeding heb ik met de fan naar beneden gezet dus tegen de bodem. Die is open zodat hij die warme lucht direct de kast uit blaast i.p.v. de kast in.
Maar weet ook niet of het aan de plek licht waar me Pc staat:
Verder staan de ramen op me kamer 24/7 open dus frisse en koele lucht genoeg nu.
Hoop dat iemand het kan verklaren.
Setup:
AMD Athlon X4 645 @3.1Ghz
ASUS M4A78LT-M
HD 5850 Extreme 1GB
Corsair XMS3 DHX 1600Mhz CL9 2x 2gb
Be Quiet Dark Pro 650W voeding
Zalman CNPS7000C-Cu (Wordt als goed eens vervangen voor een Coolermaster V8)
Corsair AirFlow (3fanner)
HP LP2275W 22" scherm
Coolermaster Sniper Black Edition Case
In de case zitten 3x 200mm fans (Voorkant, bovenkant en linkse zijkant) en 1x 120mm aan de achterkant. Zelf heb ik aan de onderkant een 120mm fan gezet om de warme lucht weg te halen.
Me voeding heb ik met de fan naar beneden gezet dus tegen de bodem. Die is open zodat hij die warme lucht direct de kast uit blaast i.p.v. de kast in.
Maar weet ook niet of het aan de plek licht waar me Pc staat:
Verder staan de ramen op me kamer 24/7 open dus frisse en koele lucht genoeg nu.
Hoop dat iemand het kan verklaren.