Toon posts:

Processorgebruik continu 100%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij Systeemmonitor kijk, is mijn Processorgebruik continu 100%, dit lijkt mij niet normaal. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb lopen:
Internet Explorer
Download Accelerator Pro
Go!zilla
WinExit
NVmax
MSN Messenger
NoPopup
QuickTweak
Rivaturner
Systray
Winamp Agent
en nog wat drivers voor mijn Muis&Keyboard
Ik weet het, het is een rare vraag maar het werkt niet lekker zo

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 10:42 schreef Gangsteroe het volgende:
Als ik bij Systeemmonitor kijk, is mijn Processorgebruik continu 100%, dit lijkt mij niet normaal.
Is wel normaal, koetje >:)

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 10:55 schreef AmAnido het volgende:

[..]

Is wel normaal, koetje >:)
staat daar een koe of ben ik scheel ?:?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28

Dreamer

Foutje

is je systeemmonitor wel goed :)

weet niet zeker mar volgens mij kan je het ook in je bios nachecken kan je kijken of het daar ook zo is als het daar ook zo is zit er dus een prgoje niet helemaal lekker en zou je moeten kijken welk progje

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Als je win2k draait kan je bij 'Task Manager' (CTRL+ALT+DEL) kijken onder 'Processes' en dan bij de kolom 'CPU' kijken wat veel vreet:)

Dat programma(Zal wel Internet Explorer zijn) moet je dan 'killen' dmv 'End task'

En klaar :)

webOS all the way!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:07
Als deze programma`s uit zich zelf opstarten vanuit het register, kijk dan eens bij greatis.com en download daar de trial van regrun 2. Met dit programma kkunnen mensen die niet graag in hun register klooien toch simpel instellen dan bepaalde programma`s niet opstarten.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 12:53

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Op zondag 18 maart 2001 10:42 schreef Gangsteroe het volgende:
...en nog wat drivers voor mijn Muis&Keyboard...
Dikke kans dat het em daar in zit. Touchmanager software (o.i.d.) geinstalleerd?

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:45
Op zondag 18 maart 2001 11:07 schreef dreamer het volgende:
is je systeemmonitor wel goed :)

weet niet zeker mar volgens mij kan je het ook in je bios nachecken kan je kijken of het daar ook zo is als het daar ook zo is zit er dus een prgoje niet helemaal lekker en zou je moeten kijken welk progje
ja lekker nuttig om in je bios te kijken hoe je processorgebruik is met windows progs.
hij doet ook zoveel in de bios he.
leip zeg.....

erm, ik zou systeem monitor openhouden en dan eerst 1 voor 1 de progjes in de taakbalk afsluiten, en wat er nog overblijft met CTRL-ALT-DEL taak beeindigen doen. en als je alleen nog maar explorer en systeemmonitor over hebt en het processorgebruik is nog steeds 100% dan heb je een virus of moet je ff windows opnieuw installen..

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
welk os draai je? de hele windows 9x serie (95/98/me) gebruikt de cpu 100%. daarom is dara ook een speciaal progje voor gemaakt; cpuidle ofzo...win2k heeft zoiets standaard ingebouwd...dat is het waarschijnlijk...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op zondag 18 maart 2001 15:54 schreef qrazi het volgende:
welk os draai je? de hele windows 9x serie (95/98/me) gebruikt de cpu 100%. daarom is dara ook een speciaal progje voor gemaakt; cpuidle ofzo...win2k heeft zoiets standaard ingebouwd...dat is het waarschijnlijk...
-4 onzin

Sorry, maar daar klopt ECHT geen reed van...

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zondag 18 maart 2001 16:02 schreef Steven_NL het volgende:

[..]

-4 onzin

Sorry, maar daar klopt ECHT geen reed van...
Erhh, ik denk dat qrazi het wel goed bedoelt, maar verkeerd verteld.

ALS je programma's als CPUidle of Cascade draait (die dus die 'stand-by' functies aanroepen om je CPU koel te houden) dan heb je altijd een CPU load van 100%.

De CPU is namelijk een instructie aan het uitvoeren. (Alleen is die instructie: zet ongebruikte CPU onderdelen stil).

Staat ook duidelijk in de handleiding van CPUidle, dat system managers constant 100% CPU load zullen zien.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
MMMMMM je proc draait altijd op 100%, dat ding draait namelijk als die idle is dus ook.

| I've got permission to color outside the lines |

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 18 maart 2001 13:15 schreef Niep het volgende:

[..]

Dikke kans dat het em daar in zit. Touchmanager software (o.i.d.) geinstalleerd?
Ja hoor 99& zeker... Dat is de boosdoener.

Verwijderd

Als je Win98 of 98SE draait, dan moet je hier maar eens kijken:
support.microsoft.com/support/kb/articles/Q227/1/31.ASP

Het is een bugje in System Monitor.

Verwijderd

Hij werkt in ieder geval!!! :D
Pagina: 1