Ik heb gisteren een nieuwe COAX-kabel getrokken en een nieuwe wandcontact geplaatst. Echter, blijf ik op mijn Cisco 8455 PVR op beide tuners kwaliteit 100%, signaal 0% houden. De aansluiting is tot op het neurotische netjes gestript, de koperen core raakt de ijzerdraadjes in de draad iig niet. Er zijn geen beschadigingen aan de core en het is een stevige Hirschmann kabel. Ook naar de receiver ligt een Hirschmann.
Het signaal is door ziggo doorgemeten en is goed. Het probleem ligt dus bij de interne bekabeling. Rechtstreeks op de aansluiting geeft de tuner wel +- 70% signaal aan. Het lijkt dus toch weer een probleem met de kabel (kan ik deze doormeten op de een of andere manier?) of met mijn manier van de WCD aansluiten. Maar dit is ook volgens het boekje gegaan.
Iemand nog andere opties?
Het signaal is door ziggo doorgemeten en is goed. Het probleem ligt dus bij de interne bekabeling. Rechtstreeks op de aansluiting geeft de tuner wel +- 70% signaal aan. Het lijkt dus toch weer een probleem met de kabel (kan ik deze doormeten op de een of andere manier?) of met mijn manier van de WCD aansluiten. Maar dit is ook volgens het boekje gegaan.
Iemand nog andere opties?