Toon posts:

Direct Message activatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 14:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Zou Direct Message op mijn profiel geactiveerd kunnen worden?
Het heeft nog nooit gewerkt sinds ik hier lid ben, maar volgens mij staat alles goed ingesteld.

Er staat een vinkje bij "Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen"

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik zie het gewoon staan bij je naam. Je ziet het niet staan wanneer je zelf kijkt naar je naam (in dit topic bv). Dat laatste hoort gewoon. Anders stuur je een DM naar jezelf :+

[Voor 74% gewijzigd door wontcachme op 13-05-2011 12:32]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 13:30

w4rguy

Team Manager NAB Racing

wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:
Ik zie het gewoon staan bij je naam
eensch ^^

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yup, werkt prima hoor :) :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 14:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:
Ik zie het gewoon staan bij je naam. Je ziet het niet staan wanneer je zelf kijkt naar je naam (in dit topic bv). Dat laatste hoort gewoon. Anders stuur je een DM naar jezelf :+
Oke, bedankt! Ja ik krijg nu opeens berichtjes :)

Wat ik niet snap is dat ik uitgelogd was toen ik op mn profiel keek.

Er staat dan nog steeds alleen een streepje achter DM...

[Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 13-05-2011 12:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:48

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Uitgelogd kun je ook geen DM's versturen. ;)

Maar persoonlijk ben ik vanwege dit soort verwarring voor uitgegrijsde inactieve icoontjes in plaats van ze volledig weg te laten in dit soort situaties.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:02:
Maar persoonlijk ben ik vanwege dit soort verwarring voor uitgegrijsde inactieve icoontjes in plaats van ze volledig weg te laten in dit soort situaties.
Dat neem m.i. de verwarring niet weg; je zou dan ook kunnen denken dat het uitstaat...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

Misschien een mooiere foutmelding maken en ook bij iemand zelf een DM- icoontje laten zien?

Hmmm, mooiere foutmeldingen komen wel vaker voorbij tegenwoordig. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:02
Een duidelijk title attribuut en een inactief icoontje kan het probleem wel oplossen verwacht ik.

[Voor 5% gewijzigd door djluc op 13-05-2011 13:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

Ik ben daar zelf niet zo voor in verband met accessability. Title is bedoeld ter verduidelijking van iets wat al duidelijk zou moeten zijn, ter ondersteuning.

Grijs wordt normaal gesproken geassocieerd met 'uitgeschakeld' en niet omdat je iets niet kunt doen. Het title attribuut geeft dan extra informatie, die niet is af te leiden uit het icoontje zelf.

Ik vind zelf al dat het een vaag verhaal is, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik het duidelijker uit kan leggen. Ik hoop dat het wel een beetje duidelijk is. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee