Toon posts:

Asus AGP-V7700 of ATI Radeon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een nieuwe videokaart neem waar zal ik dan voor gaan? de: Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS, 32Mb Dlx DDR TVin/out of ATI Radeon ViVo.

Ik ben nogal een newbie op dit gebied, het gebruik zal voornamelijk zijn divx/dvd op tv kijken en gamen in mindere mate....

Alvast bedankt! :)

(Search deed het bij mij niet, dus ff op deze manier....)

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 19:18
Koop dan de Ati Radeon

Heeft betere 2d prestaties

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Idd. in jouw geval gewoon kiezen voor de Radeon. Hij is alleen wel moeilijk te krijgen op het moment.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Ik zou ook voor de ATi Radeon 64 MB DDR ViVo gaan, heeft een betere prijs/prestatie verhouding dan de 32 MB GF2 GTS. Zijn 2D prestaties zijn duidelijk beter dan die van de GF2, en de DVD playback is beter dan die van de GF2.

De kaarten zijn best wel goed te verkrijgen. Als je geluk hebt koop je zelfs een oem versie met 5.5 ns DDR geheugen die je lekker op 200/400 MHz kunt laten lopen, net als de retail versie.

• stylezzz
  • Laatst online: 26-08 23:14
GF2 deluxe. Al is het maar voor de betere driversupport van nvidia.

En zo'n Asus heeft gewoon een goede 2d kwaliteit, niks slechter als een radeon. Ik draai hier op 1600x1200x100Hz en heb gewoon een superstrak beeld.....:)

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 13:47 schreef dominator het volgende:

En zo'n Asus heeft gewoon een goede 2d kwaliteit, niks slechter als een radeon. Ik draai hier op 1600x1200x100Hz en heb gewoon een superstrak beeld.....:)
Anders ik wel :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:57
Op zondag 18 maart 2001 13:47 schreef dominator het volgende:

Kijk, je kunt hoog of laag springen, maar het blijft gewoon een feit: Nvidia is BRAK is 2D. Dat jij het een strak beeld vindt is omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt... Maar je moet maar eens 2 identieke monitoren één aan een GF2, en één aan een Radeon... WEDDEN dat je verschil ziet?? :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik zou voor de radeon gaan als je meer om de features geeft. als het om pure performance gaat kun je beter de gf2 nemen die is namelijk net iets sneller, maar idd wel erg brak in 2d (als je dus geen spelletjes speelt. in mijn geval zo'n 60 a 70 % van de tijd die ik achter een computer zit) linux drivers zin verder ontwikkeld voor de gf2

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Gf2 brak in 2d :?

Wanneer dan? Beeld is echt prima
Met de Asus v7700 deluxe raak je niet uitgespeeld en uitgekeken...3d bril is ook echt vet!! :9~

Kleur bij de radeon is wel wat mooier vind ik, verder niet echt verschil. (behalve tv in/out virtual reality out :))

• stylezzz
  • Laatst online: 26-08 23:14
Op zondag 18 maart 2001 21:24 schreef Martijn het volgende:

[..]

Kijk, je kunt hoog of laag springen, maar het blijft gewoon een feit: Nvidia is BRAK is 2D. Dat jij het een strak beeld vindt is omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt... Maar je moet maar eens 2 identieke monitoren één aan een GF2, en één aan een Radeon... WEDDEN dat je verschil ziet?? :)
Pardon? Ik heb de radeon al genoeg aan de tand gevoeld. Vandaar dat ik deze conclusie kan trekken.......:)

PS. Heeft iemand van jullie de CT van Februari gelezen waarin gewoon keihard bewezen word dat een ASUS V7700 dezelfde beeldkwaliteit geeft als een G450 van matrox?????

Verwijderd

Ik ben idd ook erg tevreden met m'n asus v7700 deluxe hoor, superstrak beeld op m'n 19' iiyama :)

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:28

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Ik zou voor de radeon gaan.
De gf2 is nu wel zo beetje uitgemolken en de radeon nog lang niet.
In de nieuwe games zal je zien dat de radeon sneller zal zijn dan de gf2.
Kijk maar eens naar 3dmarks 2001, de radeon wint het makkelijk.
De radeon is gemaakt voor dx8, de gf2 dx7.
Meer dan genoeg reden om voor de radeon te gaan:)

Specs

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
[troll]
Radeon r0x0rz! :)
[/troll]

Stabiele framerate, vol helder beeld.
DDR geheugen is echt aan te raden.

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 11:39 schreef Stalker het volgende:
Ik zou voor de radeon gaan.
De gf2 is nu wel zo beetje uitgemolken en de radeon nog lang niet.
In de nieuwe games zal je zien dat de radeon sneller zal zijn dan de gf2.
Kijk maar eens naar 3dmarks 2001, de radeon wint het makkelijk.
De radeon is gemaakt voor dx8, de gf2 dx7.
Meer dan genoeg reden om voor de radeon te gaan:)
Burp.
Pagina: 1