Toon posts:

archos tablet 9 met ubuntuu 10.4 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views

Anoniem: 374358

Topicstarter
hallo allemaal,

ik ben van plan voor een archos 9 tablet pc te kopen, maar zit nog met een kleine twijfel.

ik wil namelijk ubuntu 10.4 instaleren op dat ding via een USB-stick, omdat er maar 1 gb ram in zit en dit vrij weinig is voor windows 7.

gaat dit voor hiet ubuntu 10.4 op te instaleren ? (inverband met alle functies te behouden zoals wifi, bleuthoot, ... . en vindt ja alle juiste drivers op ubuntu ? )

mvg

Nico

PS: sorry als dit in deze categorie niet thuis hoord :s

• internetsmurf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:35
Voorlopig barst jou topic van de taalfouten.

Anoniem: 374358

Topicstarter
internetsmurf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:29:
Voorlopig barst jou topic van de taalfouten.
hier kan ik spijtig genoeg niet aan doen, dislectie :s !!!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

internetsmurf schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:29:
Voorlopig barst jouW topic van de taalfouten.
There, I fixed it...

@topicstarter: Windows 7 kan er mogelijk ook op; met 1GB zal het krap worden maar het OS is stabieler en minder veeleisend dan Vista.

Toevallig kwam ik met even snel Googlen op YouTube: Linux Ubuntu 10.04 on Archos 9 95% functional en de titel zegt het al: 95% functioneel.

Doe even wat research op Google en de forums van Archos misschien en anders (maar ook dat moet je even uitzoeken) is Ubuntu 11 wel een idee? Ik kwam in ieder geval genoeg hits tegen op "archos 9 ubuntu" maar ben niet zodanig in de materie thuis dat ik je een hapklaar antwoord kan geven.

/edit: hint, lees ook nog eens dion_b in "windows op elk moederbord ?" want je topic is ietwat summier opgesteld.

[Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2011 22:35]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:47

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat zou prima moeten werken. De volgende keer graag wat meer eigen inzet, een beetje zoeken op internet geeft ruimschoots antwoord op je vragen. Slotje.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee