Toon posts:

Outlook 2003 Probleem instellen van standaard verzendadres

Pagina: 1
Acties:

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 10:06
Beste mede tweakers,

Het volgende probleem: Ik heb op mijn outlook 5 accounts(niet zo heel bijzonder). Maar waar ik mij aan erger is dat ik vaak maar 1 e-mail adres gebruik om mails mee te verzenden. Alleen nu moet ik elke keer aangeven van welk email adres hij wilt verzenden.

Mijn doel is dat ik zelf kan bepalen vanaf welke account dit standaard gedaan wordt, Nu moet ik zeggen ik ben niet zo'n held in outlook is dit mogelijk?

Wat heb ik zelf geprobeerd google zoekslagen, en ook gekeken of ik een account standaard kon maken maar dit was al het geval.

Alvast bedankt

How are you doing?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Start -> Control Panel -> Email -> Email Accounts -> Set as Default

Dit werkt natuurlijk niet als je replied op een mailtje wat op een ander mail-adres is binnengekomen. Dat moet je elke keer aanpassen.

[Voor 51% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2011 18:10]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• stftweaker
MAX3400 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:09:
Start -> Control Panel -> Email -> Email Accounts -> Set as Default

Dit werkt natuurlijk niet als je replied op een mailtje wat op een ander mail-adres is binnengekomen. Dat moet je elke keer aanpassen.
Bedankt voor je zeer snelle reactie, wordt de account die dan geselecteerd is als standaard ingesteld om daar standaard de mails van te verzenden?

How are you doing?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

stftweaker schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:51:
[...]

Bedankt voor je zeer snelle reactie, wordt de account die dan geselecteerd is als standaard ingesteld om daar standaard de mails van te verzenden?
Nee, maar je kan wel voor al je andere accounts dat instellen. Moet je per account even op zoek gaan naar het reply-adres.

Voorbeeld:
- primair is stftweaker@hotmail.com
- secundair is stftweaker@yahoo.com

Moet je het account van Yahoo.com even doorspitten, reply adres invullen met je Hotmail-adres en elk mailtje wat binnenkomt op je Yahoo en je antwoord daarop, zal bij de geadresseerde aankomen en als zij antwoorden, komt het binnen op je Hotmail

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Zijn dit POP3 of IMAP accounts?

In dat geval kun je simpelweg de SMTP server instellingen gebruiken van het email adres waarmee je wilt verzenden. In je account settings geef je dan ook dat email adres op en via de geavanceerde instellingen kun je de inloggevens voor je SMTP server opgeven aangezien deze uiteraard anders zijn dan je POP3 account.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• stftweaker
Even een update, nu is het zelfs zo dat als ik een mail verstuur in hotmail naar een hotmail adres dat ik hem direct terug krijg. Kan dit temaken hebben iets met een foutje bij de provider?(upc)

How are you doing?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat is lastig te zeggen zonder precies te weten wat je geconfigureerd hebt en wat er in het bounce bericht staat.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^ Geef inderdaad even een compleet overzicht van alle relevante Outlook-instellingen en van de manieren die je gebruikt om te verzenden/reageren. Het is zo een beetje gokwerk aan onze kant en dat lijkt me niet de bedoeling ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee