Toon posts:

2de scherm word niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• Daniel0416
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2018
Heren ,

Nadat ik mijn oude set van HD4890's heb vervangen door een CF setup van HD6870 word mijn 2de scherm niet meer herkend!Bij mijn oude setup was het een kwestie van plug en play en het scherm werd herkend!Even instellen als 2de scherm en klaar!

Maar nu ik mijn 2de scherm aansluit gebeurt er niks!Moet ik iets anders instellen bij ccc of iets dergelijks!??Heb beide schermen op de bovenste kaart zitten en ook op de onderste kaart (dvi uitgangen) gebeurt er niks!Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

mvg ,

Daniel

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
Als je de kaarten uit CFX haalt, en dan beide schermen aansluit op de bovenste kaart. Heb je dan wel beeld?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Daniel0416
D4NG3R schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:37:
Als je de kaarten uit CFX haalt, en dan beide schermen aansluit op de bovenste kaart. Heb je dan wel beeld?
Ga ik gelijk proberen!moet ik de onderste kaart verwijderen of is de brug er tussen uit halen voldoende?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel0416
Ben nog even met dit probleem bezig geweest!Zodra ik de cfx brug verwijder dan doet mijn 2de scherm het prima!Maar zodra ik deze weer terug plaats is het hele feest weer over!Ook als ik in ccc crossfire disable dan doet mijn 2de scherm het ook maar weer niet als deze eneable is!

Iemand nog een idee?Zie ik een optie over het hoofd die ik in moet schakelen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:54
Allebei de kaarten al eens apart getest? Misschien is je 2e kaart gewoon kapot..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel0416
D4NG3R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:43:
Allebei de kaarten al eens apart getest? Misschien is je 2e kaart gewoon kapot..
Allebei de kaarten werken prima!Zowel los als in CF!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 17:55
sluit je het 2de scherm aan op de zelfde kaart als je eerst ? of op de 2de kaart ?

Probeer eens beide schermen op een kaart als je dat nog niet gedaan hebt, of anders juist 1 monitor op 1 kaart allemaal terwijl de CF setup aan staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel0416
_trickster_ schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:19:
sluit je het 2de scherm aan op de zelfde kaart als je eerst ? of op de 2de kaart ?

Probeer eens beide schermen op een kaart als je dat nog niet gedaan hebt, of anders juist 1 monitor op 1 kaart allemaal terwijl de CF setup aan staat.
heb dat allemaal al geprobeerd maar schijnt alleen te werken als cf uit staat!Met mijn vorige cf opstelling werkte het prima!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee