2de scherm word niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387314

Topicstarter
Heren ,

Nadat ik mijn oude set van HD4890's heb vervangen door een CF setup van HD6870 word mijn 2de scherm niet meer herkend!Bij mijn oude setup was het een kwestie van plug en play en het scherm werd herkend!Even instellen als 2de scherm en klaar!

Maar nu ik mijn 2de scherm aansluit gebeurt er niks!Moet ik iets anders instellen bij ccc of iets dergelijks!??Heb beide schermen op de bovenste kaart zitten en ook op de onderste kaart (dvi uitgangen) gebeurt er niks!Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

mvg ,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:29

D4NG3R

kiwi

:)

Als je de kaarten uit CFX haalt, en dan beide schermen aansluit op de bovenste kaart. Heb je dan wel beeld?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
D4NG3R schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:37:
Als je de kaarten uit CFX haalt, en dan beide schermen aansluit op de bovenste kaart. Heb je dan wel beeld?
Ga ik gelijk proberen!moet ik de onderste kaart verwijderen of is de brug er tussen uit halen voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben nog even met dit probleem bezig geweest!Zodra ik de cfx brug verwijder dan doet mijn 2de scherm het prima!Maar zodra ik deze weer terug plaats is het hele feest weer over!Ook als ik in ccc crossfire disable dan doet mijn 2de scherm het ook maar weer niet als deze eneable is!

Iemand nog een idee?Zie ik een optie over het hoofd die ik in moet schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:29

D4NG3R

kiwi

:)

Allebei de kaarten al eens apart getest? Misschien is je 2e kaart gewoon kapot..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
D4NG3R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:43:
Allebei de kaarten al eens apart getest? Misschien is je 2e kaart gewoon kapot..
Allebei de kaarten werken prima!Zowel los als in CF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 18:58
sluit je het 2de scherm aan op de zelfde kaart als je eerst ? of op de 2de kaart ?

Probeer eens beide schermen op een kaart als je dat nog niet gedaan hebt, of anders juist 1 monitor op 1 kaart allemaal terwijl de CF setup aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
_trickster_ schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:19:
sluit je het 2de scherm aan op de zelfde kaart als je eerst ? of op de 2de kaart ?

Probeer eens beide schermen op een kaart als je dat nog niet gedaan hebt, of anders juist 1 monitor op 1 kaart allemaal terwijl de CF setup aan staat.
heb dat allemaal al geprobeerd maar schijnt alleen te werken als cf uit staat!Met mijn vorige cf opstelling werkte het prima!
Pagina: 1