hallo ik heb vorigen week donderdag een alienware aurora besteld op dell.be op (afbetaling) heeft iemand ervaring met de levering ?? hoe lang kan dit duren MVG
paar weken max, een bedrijf wil je natuurlijk zo snel mogelijk van dienst zijn. De betaling word dus op een "fincance acount" betaald en hierdoor ben je dus gewoon een klant geworden die in practijk zijn rekening al betaald heeft.... en klant is koning. Je moet er wel voor zorgen natuurlijk dat de finance rond is en er een hantekening onder staat!
[Voor 15% gewijzigd door larsiano op 12-05-2011 16:11]
2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD
Vraag het Dell zelf... Dat weten ze zelf vrij goed. Wij daarentegen hebben weinig zicht op hun assemblagesysteem en eventuele vervoersperikelen....
[Voor 3% gewijzigd door Wish op 12-05-2011 16:11]
No drama
ik zou normaal een brief krijgen van fidexis als alles in orde was ,, en als het niet door ging natuurlijk ook . het zal wel door gaan anders hadden ze het al lang laten weten dan zal ik wel nog even wachten tot fidexis mijn contract komt leveren 

Anoniem: 22659
Je kunt ook even contact met ze opnemen en kijken of ze je wat meer info kunnen geven. Wij kunnen weinig voor je doen, dus ik doe deze even voor je op slot. 

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.