Toon posts:

iPhone geeft geen beeld na 'reparatie'

Pagina: 1
Acties:

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:16
Hi,

Ik heb een bij een iPhone de proximity-sensor + ear speaker vervangen.
Na het terug in elkaar zetten, doet de iphone het niet meer.

Als ik een kabeltje in de iphone doe, dat voel ik hem wel 2x trillen, maar als ik hem aan probeer te zetten met het aan/uit knoppie.

Ik zie hem ook online komen in xcode etc.. dus het mobo is geod.
Ik heb alleen niets met het lcdscherm gedaan, dus ik begrijp niet wat daar dan kapot aan zou moeten zijn
ik kan hem ook pingen, maar weet nu dus niet hoe ik hem uit moet zetten :(

[Voor 31% gewijzigd door Jrz op 12-05-2011 15:48]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

• Jrz
Laat maar! Het is gelukt.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:03

SeatRider

Hips don't lie

Fijn dat je er ook nog even bij zet wat het uiteindelijk was.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:53

Hoedje

Moderator Apple Talk
Het is inderdaad dan wel leuk om de oplossing dan ook met de rest van de community te delen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 11:36
Hij had waarschijnlijk z'n zonnebril nog op. Had ik namelijk ook net toen ik stil stond voor de brug op mn iPad. Denk waarom gaat dat ding niet aan, denk misschien te warm geworden. Zonnebril af en hoppaaa! daar wastie weer!

there's no tweak without the tweaker

• Jrz
Ik zal even het hele verhaal vertellen :-)

Hij ging wel aan dus. Ik heb uiteindelijk terwijl hij aanstond nog een keer ribbon 1 2 en 3 aangesloten (ik kreeg hem niet meer uit).
Kreeg overigens een heel klein hickupje tijdens pingen. Maar bleef werken.

Op dat moment deed het scherm/geluid etc het nog niet. Toen maar de home+power button 10 sec ingedrukt, terwijl ik keek naar de ping.

Hij rebootte, en gaf beeld. Duurde overigens wel gigantisch lang met opstarten, maar het resultaat:
Hij werkt weer, en de earspeaker werkt ook

m.a.w.: niet meer bellen op speaker zodat iedereen kan meegenieten.

• Jrz
virtualJac schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:29:
Hij had waarschijnlijk z'n zonnebril nog op. Had ik namelijk ook net toen ik stil stond voor de brug op mn iPad. Denk waarom gaat dat ding niet aan, denk misschien te warm geworden. Zonnebril af en hoppaaa! daar wastie weer!
lol =)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee