Misschien een gekke vraag maar kan de oplossing niet vinden via Google.
Gebruik sinds kort Evolution mail Werkt prima met mijn Exchange Server en gebruik het nu ook in combinatie met mijn Gmail account (Calender/Contacts/Mail). Het enige wat mij stoort is dat als ik een message verwijder uit mijn inbox hij deze naar een trash folder verwijderd en vervolgens na een aantal seconden deze folder leegmaakt. Ik kan ze niet online terugvinden in de trash map.
Heb gekeken onder account settings en daar mijn Trash en Spam folder gedefineerd maar dat haalt niets uit.
Weet even niet zo goed meer waar ik het moet zoeken.
Sorry hoor maar na een paar keer het programma opnieuw gestart te hebben werkt het plots.
Oplossing hierboven blijkt dus wel te werken maar op vreemde wijze niet direct. Nu had ik ook het probleem dat ik Calender Type Google niet kon zien ...pas na een paar reboots weer wel. Blijkt niet geheel bug vrij te zijn.
Excuses voor het aanmaken van een nieuw topic..
Gebruik sinds kort Evolution mail Werkt prima met mijn Exchange Server en gebruik het nu ook in combinatie met mijn Gmail account (Calender/Contacts/Mail). Het enige wat mij stoort is dat als ik een message verwijder uit mijn inbox hij deze naar een trash folder verwijderd en vervolgens na een aantal seconden deze folder leegmaakt. Ik kan ze niet online terugvinden in de trash map.
Heb gekeken onder account settings en daar mijn Trash en Spam folder gedefineerd maar dat haalt niets uit.
Weet even niet zo goed meer waar ik het moet zoeken.
Sorry hoor maar na een paar keer het programma opnieuw gestart te hebben werkt het plots.

Excuses voor het aanmaken van een nieuw topic..

[Voor 23% gewijzigd door Tranzy op 12-05-2011 12:42]
Ik heb ook een leuke computer..