Toon posts:

Hoe verkoop ik mijn complete snelle desktop computer?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.015 views

Anoniem: 90613

Topicstarter
Wat gaat dit stug zeg! Ik heb een zeer snelle desktop computer boven in een hoekje staan, maar ik gebruik hem nauwelijks. Dat komt omdat ik game via de PS3 en liever gezellig beneden met het gezin zit dan eenzaam in een hoekje tussen de was. Daarom wil ik een laptop! En wel nu! Maar ik heb geen geld. Dus ik dacht, ik verkoop mijn PC voor een schappelijk prijsje. Maar op geen enkele advertentie krijg ik reactie.

Iemand enig idee hoe ik het beste een desktop PC kan verkopen? En kan dat uberhaupt wel of wil gewoonweg iedereen zowiezo een nieuwe PC kopen als ze er al een willen hebben?

Systeem:
AMD Phenom II X4 2.6ghz
4GB RAM
500GB Hdd
Ati Radeon 4800 1GB
300MBPS Wifi netwerkkaart
Windows Vista Business
DVD-rom RW 16x

Kom op! Zoiets moet toch niet heeeeel moeilijk zijn om te verkopen? Dat ding is nog geeneens twee jaar oud en echt nauwelijks gebruikt. Zie er als nieuw uit en vertoont echt nul,nul problemen.

Maarten

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Aanbod plaatsen op: http://tweakers.net/aanbod/

[Voor 27% gewijzigd door thr- op 12-05-2011 12:29]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:41
Anoniem: 90613 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:27:
Wat gaat dit stug zeg! Ik heb een zeer snelle desktop computer boven in een hoekje staan, maar ik gebruik hem nauwelijks. Dat komt omdat ik game via de PS3 en liever gezellig beneden met het gezin zit dan eenzaam in een hoekje tussen de was. Daarom wil ik een laptop! En wel nu! Maar ik heb geen geld. Dus ik dacht, ik verkoop mijn PC voor een schappelijk prijsje. Maar op geen enkele advertentie krijg ik reactie.

Iemand enig idee hoe ik het beste een desktop PC kan verkopen? En kan dat uberhaupt wel of wil gewoonweg iedereen zowiezo een nieuwe PC kopen als ze er al een willen hebben?

Systeem:
AMD Phenom II X4 2.6ghz
4GB RAM
500GB Hdd
Ati Radeon 4800 1GB
300MBPS Wifi netwerkkaart
Windows Vista Business
DVD-rom RW 16x

Kom op! Zoiets moet toch niet heeeeel moeilijk zijn om te verkopen? Dat ding is nog geeneens twee jaar oud en echt nauwelijks gebruikt. Zie er als nieuw uit en vertoont echt nul,nul problemen.

Maarten
Gewoon op Marktplaats zetten + V&A en voor een normale prijs, vergeet waarvoor je het gekocht heb, want je krijgt er amper iets voor terug.

Kortom hoe sneller weg voor desnoods een stuk minder dat je het gekocht heb, hoe beter voor jezelf anders blijf je der mee zitten tot het niks meer waard is.
Of doe een neefje of iets er een plezier mee voor weinig.

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:35
ook is het handig als je uitzoekt wat voor Ati Radeon 4800 1GB kaart het is...
Is het een 4850, 4870 of een 4890 ?
Twee jaar is trouwens in de pc-wereld al een degelijke tijdspanne, waarin bijvoorbeeld alweer 2 nieuwere cpu en gpu generaties zijn ontstaan...
Een 250-300 euro zou je er op zich nog wel voor kunnen vangen...

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 20:21
Maak er een mooi verhaaltje bij, paar goede foto's. Wilt vaak wel helpen om iets wat sneller te verkopen of voor een betere prijs.

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Anoniem: 151099

is je vraagprijs niet te hoog.

Tegenwoordig wil bijna iedereen liever een laptop, je moet dit spul wel kwijt kunnen raken maar niet voor de hoofdprijs.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-03 21:30
Misschien dat je de onderdelen ook los kan verkopen.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:40
TIGER79 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:31:
ook is het handig als je uitzoekt wat voor Ati Radeon 4800 1GB kaart het is...
Is het een 4850, 4870 of een 4890 ?
Twee jaar is trouwens in de pc-wereld al een degelijke tijdspanne, waarin bijvoorbeeld alweer 2 nieuwere cpu en gpu generaties zijn ontstaan...
Een 250-300 euro zou je er op zich nog wel voor kunnen vangen...
300 is wel heul weinig :9 Jij wil 'm zelf zeker wel hebben voor die prijs. Ik zou aan 400 denken ;) Afhankelijk van wat voor videokaart je er in hebt zitten (4800 serie zegt niks, kunnen 3 kaarten zijn)

Anoniem: 176826

Anoniem: 151099 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:34:
Tegenwoordig wil bijna iedereen liever een laptop, je moet dit spul wel kwijt kunnen raken maar niet voor de hoofdprijs.
Inderdaad, zelfs mijn moeder van 60 plus is al om. Die wil ook een laptop. Alleen mijn vader houd nog vast aan zo een oude vertrouwde torending met een los scherm, printer en de hele rimbam. Bij ons thuis gaat ook alles op de laptop. Alleen overweeg ik nog om de toren die er nu staat om te bouwen naar een storage server. Maar ach, hoe vaak ga ik die gebruiken? Zou wel handig zijn om de printer dan aan te hangen....

Als ik om me heen kijk, zie ik eigenlijk iedereen overstappen op laptop's, eventueel met een flink scherm er bij als er ook nog gewerkt moet worden.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Voor dit soort dingen hebben we tegenwoordig V&A. Neem voor meer informatie de CSL FAQ eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee