Wat gaat dit stug zeg! Ik heb een zeer snelle desktop computer boven in een hoekje staan, maar ik gebruik hem nauwelijks. Dat komt omdat ik game via de PS3 en liever gezellig beneden met het gezin zit dan eenzaam in een hoekje tussen de was. Daarom wil ik een laptop! En wel nu! Maar ik heb geen geld. Dus ik dacht, ik verkoop mijn PC voor een schappelijk prijsje. Maar op geen enkele advertentie krijg ik reactie.
Iemand enig idee hoe ik het beste een desktop PC kan verkopen? En kan dat uberhaupt wel of wil gewoonweg iedereen zowiezo een nieuwe PC kopen als ze er al een willen hebben?
Systeem:
AMD Phenom II X4 2.6ghz
4GB RAM
500GB Hdd
Ati Radeon 4800 1GB
300MBPS Wifi netwerkkaart
Windows Vista Business
DVD-rom RW 16x
Kom op! Zoiets moet toch niet heeeeel moeilijk zijn om te verkopen? Dat ding is nog geeneens twee jaar oud en echt nauwelijks gebruikt. Zie er als nieuw uit en vertoont echt nul,nul problemen.
Maarten
Iemand enig idee hoe ik het beste een desktop PC kan verkopen? En kan dat uberhaupt wel of wil gewoonweg iedereen zowiezo een nieuwe PC kopen als ze er al een willen hebben?
Systeem:
AMD Phenom II X4 2.6ghz
4GB RAM
500GB Hdd
Ati Radeon 4800 1GB
300MBPS Wifi netwerkkaart
Windows Vista Business
DVD-rom RW 16x
Kom op! Zoiets moet toch niet heeeeel moeilijk zijn om te verkopen? Dat ding is nog geeneens twee jaar oud en echt nauwelijks gebruikt. Zie er als nieuw uit en vertoont echt nul,nul problemen.
Maarten