Hallo,
Ik heb een probleem met de outlook hier op mijn werk.
We krijgen mails aangeleverd via een website die advertenties plaats voor ons waar mensen op reageren.
Die mails worden zonder opmaak opgestuurd en komen bij ons klantenservice boxje terecht op de exchange.
Deze box wordt beheerd door een collega die het naar het desbetreffende personeelslid doorstuurd.
We hebben een geautomatiseerde handtekening in RTF en HTML opmaak klaar staan.
In de handtekening zitten meerdere plaatjes en wat text.
Omdat hun mail plain aangeleverd wordt werkt onze handtekening niet.
Ik heb alle opties in outlook 2010 afgezocht, maar dit wou allemaal niet baten.
Als je handmatig de mail in HTML opmaak zet en de handtekening weer opnieuw invoegd wil deze gelijk weer werken.
Maar dit is te werk om zo'n 200 mails per dag af te handelen en handmatig aan te passen.
Het grote bedrijf wat de mails aanlevert kan ik niet vragen om hun mails aan te passen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb een probleem met de outlook hier op mijn werk.
We krijgen mails aangeleverd via een website die advertenties plaats voor ons waar mensen op reageren.
Die mails worden zonder opmaak opgestuurd en komen bij ons klantenservice boxje terecht op de exchange.
Deze box wordt beheerd door een collega die het naar het desbetreffende personeelslid doorstuurd.
We hebben een geautomatiseerde handtekening in RTF en HTML opmaak klaar staan.
In de handtekening zitten meerdere plaatjes en wat text.
Omdat hun mail plain aangeleverd wordt werkt onze handtekening niet.
Ik heb alle opties in outlook 2010 afgezocht, maar dit wou allemaal niet baten.
Als je handmatig de mail in HTML opmaak zet en de handtekening weer opnieuw invoegd wil deze gelijk weer werken.
Maar dit is te werk om zo'n 200 mails per dag af te handelen en handmatig aan te passen.
Het grote bedrijf wat de mails aanlevert kan ik niet vragen om hun mails aan te passen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 406339 op 12-05-2011 12:29]