Toon posts:

µTorrent 3.0 build 25274 bèta

Pagina: 1
Acties:

• Elzooi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-04 14:09
Ik zocht nog wat informatie over de 64 bit build van uTorrent. Op pagina 12 van de gelinkte post staat dat de x64 versie gelijk getrokken is met de 32 bit versie http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=93984&p=12. Het artikel http://tweakers.net/meukt...-30-build-25274-beta.html verwijst nog naar een verschil in de versies.

[Voor 4% gewijzigd door Elzooi op 12-05-2011 11:28]

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 18:13

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Google is my friend

Ah, dat ga ik dan even snel aanpassen.

Update:
Nee, dat heb je toch mis. Gisteren (11 mei) zijn wel toevallig voor zowel de 32- als 64bit versie build 25277 uitgekomen, maar de changelogs zijn totaal verschillend. Daarnaast geven de ontwikkelaars zelf aan dat de 64bit versie minder stabiel is en moeten problemen met die versie ook apart worden aangemeld:
It may be considerably buggier than the 32-bit release, but please report all bugs specific to the 64-bit release in this thread.

[Voor 86% gewijzigd door Drobanir op 12-05-2011 14:25]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Elzooi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-04 14:09
Je brengt me inderdaad aan het twijfelen

Als ik de changelogs naast elkaar leg dan is het log van x64 11-05 gelijk aan het samenvoegen van de logs van 32bit 05-05, 10-05 en 11-05. Plus dan de opmerking van Firon
New 64-bit build up! This should bring it in line with the latest 32-bit build.
zegt dat de builds nu gelijk zijn. Dan zou de opmerking over stabiliteit waarschijnlijk slaan op x64 specifieke bugs.

Of dit dan betekend dat de versies nu gelijk getrokken zijn maar dat x64 meer specifieke problemen voor 64 bit kent, of dat de versies toch nog verschillend zijn durf ik hier nu niet meer uit op te maken.

[edit]
Ik zie dat mijn opmerking over de changelogs over build 25277 gaat, wat weer een versie nieuwer is dan de in het artikel behandelde.

[Voor 10% gewijzigd door Elzooi op 12-05-2011 16:27]

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 18:13

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Google is my friend

Ik ga het in ieder geval in de gaten houden. Ik denk dat op termijn ze wel gelijk getrokken worden.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee