Toon posts:

Website cocacola.nl laat me niet meer inloggen

Pagina: 1
Acties:

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik weet niet waar ik dit moet posten, dus ik doe het maar hier. Voel je vrij om het te verplaatsen als het hier niet goed staat.

Ik ben bezig met het sparen van die codes die je onder de doppen vindt van flessen cola. Daarvoor moet je inloggen op www.cocacola.nl. Dat ging altijd zonder probleem, tot gisteravond. De site geeft een melding dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet klopt. Ik heb het al tientallen keren geprobeerd, het lukt niet. Ook niet vanaf een andere computer, dus aan de cookies of instellingen ligt het niet. Als ik mijn wachtwoord opvraag krijg ik ook het wachtwoord te zien dat ik iedere keer invul.

Ik zat inmiddels al over de 100 codes, dus je snapt dat ik er het zuur van krijg (nog niet van het drinken van de cola hoor). Het is ook onmogelijk om een direct contact te krijgen met de site. Je kunt een formulier invullen met je vraag, maar hoe lang het gaat duren voor je een antwoord krijgt is niet bekend.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met inloggen op de site of gaat er alleen bij mijn geval iets mis?

• PeetR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
formuliertje invullen en afwachten. Als het te lang duurt naar je zin contact opnemen met de consumentenlijn.

Your time as a student is the best time of your life

• Verstekbakker
  • Niet online
Oh ze hebben een telefoonnummer? Dat kon ik namelijk nergens op de site vinden...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

Hoofdkantoor
Coca-Cola Enterprises Nederland B.V.
Eurogate III
Postbus 8775
3009 AT Rotterdam
Watermanweg 30
3067 GG Rotterdam
Telefoonnummer: 010-2455400
Faxnummer: 010-2455428
E-mail: nl.info@ge.cokecce.com

/behulpzaam :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Verstekbakker
  • Niet online
Wicked! Als ik deze week nog niks heb gehoord moet ik maar eens een belletje doen. Er liggen nog genoeg codes te wachten voor invoer.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee