-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Check deze site:
http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Welke slocket heb je dan?Op zondag 18 maart 2001 19:47 schreef Burat het volgende:
Heb er in gehad: C700@875@1,9V. Zit nu in: PIII 850E@980@1,85V. Wordt 37 graden Idle en 59 graden als ie moet werken. Als ik een echte cooler heb (duz niet een standaard intel) gaat ie naar 1055@1.95V.
Want ik begrijp dat een P2B niet onder de 2.0 volt wil...
Heb er zelf ook 1 en wil em een CPU van 1Ghz of meer laten draaien
Enne: de P2B wil best onder de 2Volt.. Sterker nog: hij wil best tot 1.5 Volt, als je de goeie rev. hebt. Zoek maar ff, er heeft een aantal keer iets over op GoT gestaan.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
en dan zijn er natuurlijk nog de 22 pagina's met topics die je krijgt wanneer je P2B in search engine intyptOp zondag 18 maart 2001 12:11 schreef anthonov het volgende:
Doe ff een search. Dit topic is een paar dagen geleden in een andere thread al uitgebreid behandeld.
http://gathering.tweakers.net/forum/find
...
Maar toch bedank ik iedereen die niet meteen
op de kast is geklommen
Het licht dus aan de rev van me boardje.. een loeren of ik wat ken vinden.
Hoe klok je hem verder op [zal ook wel ergens staan.. maargoed]?? Is het iets met die 4 jumpers die erop zitten??
Verwijderd
Mijn Asus P2B-Vm loopt tot 133 mhz FSB
en mijn huidige pentium 3 500 loopt stabiel op 575, ga er aankomende week verder mee spelen...
Succes