Hallo,
Ik heb vandeweek een mooi nieuw systeem gekocht. Alles werkt als een zonnetje behalve HDMI naar mijn televisie.
Het probleem is als volgt:
Er komt een hdmi kabel uit mn televisie. Als ik die in de grafische kaart (Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5) steek voordat ik de pc aanzet, dan blijft windows hangen op het scherm dat je krijgt, vlak voor je bij je desktop ben zeg maar. Dan móet je resetten.
Als je de hdmi kabel in de kaart steekt als windows al draait, dan hoor je een raar geluid (uit de speaker) en gaat het beeld op zwart. Als je de kabel er dan weer uit trekt, dan gaat-ie weer terug naar het goede beeld en kun je gewoon weer verder..
De meest recente nvidia driver is geinstalleerd.
De hdmi verbinding werkt wel prima tussen onze laptops en de tv..
Asrock P67 Pro3
Intel Core i7 2600K
Asus ENGTX 570 DCII/2DIS/1280MD5
Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2 8GB
MS Win7 Home Premium 64-bit
Iemand een idee of een oplossing?
BVD & MVG
Dennis
Ik heb vandeweek een mooi nieuw systeem gekocht. Alles werkt als een zonnetje behalve HDMI naar mijn televisie.
Het probleem is als volgt:
Er komt een hdmi kabel uit mn televisie. Als ik die in de grafische kaart (Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5) steek voordat ik de pc aanzet, dan blijft windows hangen op het scherm dat je krijgt, vlak voor je bij je desktop ben zeg maar. Dan móet je resetten.
Als je de hdmi kabel in de kaart steekt als windows al draait, dan hoor je een raar geluid (uit de speaker) en gaat het beeld op zwart. Als je de kabel er dan weer uit trekt, dan gaat-ie weer terug naar het goede beeld en kun je gewoon weer verder..
De meest recente nvidia driver is geinstalleerd.
De hdmi verbinding werkt wel prima tussen onze laptops en de tv..
Asrock P67 Pro3
Intel Core i7 2600K
Asus ENGTX 570 DCII/2DIS/1280MD5
Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2 8GB
MS Win7 Home Premium 64-bit
Iemand een idee of een oplossing?
BVD & MVG
Dennis
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 191562 op 11-05-2011 17:42]