• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 23:11
Ik heb een Samsung Galaxy S in mijn bezit sinds vandaag. Nu wil ik de agenda gebruiken en het valt me op dat ik de agenda niet lokaal kan gebruiken. Ik moet dit doen via Exchange, Facebook of Google.
Ik ga onder geen enkel beding mijn agenda online zetten en synchroniseren.
Hoe kan ik de agenda lokaal starten zonder deze lastige vragen om een acoount op te geven?

Edit: Ik bedoelde natuurlijk een Samsung Galaxy S...

[Voor 7% gewijzigd door Sparks.nl op 11-05-2011 19:31]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 22:42

freddyathlon

McLaren Mercedes

Sparks.nl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:51:
Ik heb een Samsung Galaxy S in mijn bezit sinds vandaag. Nu wil ik de agenda gebruiken en het valt me op dat ik de agenda niet lokaal kan gebruiken. Ik moet dit doen via Exchange, Facebook of Google.
Ik ga onder geen enkel beding mijn agenda online zetten en synchroniseren.
Hoe kan ik de agenda lokaal starten zonder deze lastige vragen om een acoount op te geven?
Heb je geen GMAIL account dan?

(die heb je ook nodig om bijv. de Market te gebruiken)

Apple iPhone 14 Pro Max  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:57
De standaard agenda is volgens mij een google calender front end. Andere calender op de market zoeken dus.

Waarom zou je je agenda niet op je google account zetten? Als je naam en wachtwoord goed veilig zijn is dat toch geen probleem.

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 23:11
Ik ben een beetje ouderwets daarin. Ik geef nog echt iets om privacy. Daarom wil ik het onder geen beding delen met anderen (lees Google). Google weet sowieso al waar ik ben, wat ik doe en zoek op internet en al het andere. Mijn agenda is gewoon echt van mij. Bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 22:16

AirX

Tweak Guru

Helaas zul je je agenda eerst wel aan een Gmail account moeten koppelen. Vervolgens zet je op je telefoon de synchronisatie met Google uit. (Instellingen>Accounts & Synchronisatie).

Je kunt dan met bijvoorbeeld MyPhoneExplorer (http://www.fjsoft.at/en/) je Android Agenda synchroniseren met Outlook/Thunderbird via WiFi/Bluetooth/USB. Ook kun je de (prima) ingebouwde calendar van MyPhoneExplorer gebruiken. Gebruik het zelf ook en werkt ideaal :). (Ook voor syncen van contacts etc. en je kunt zo ook met je compu SMSen als je telefoon aangesloten is).

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee