Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 08:28
Ik heb een Samsung Galaxy S in mijn bezit sinds vandaag. Nu wil ik de agenda gebruiken en het valt me op dat ik de agenda niet lokaal kan gebruiken. Ik moet dit doen via Exchange, Facebook of Google.
Ik ga onder geen enkel beding mijn agenda online zetten en synchroniseren.
Hoe kan ik de agenda lokaal starten zonder deze lastige vragen om een acoount op te geven?

Edit: Ik bedoelde natuurlijk een Samsung Galaxy S...

[ Voor 7% gewijzigd door Sparks.nl op 11-05-2011 19:31 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Sparks.nl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:51:
Ik heb een Samsung Galaxy S in mijn bezit sinds vandaag. Nu wil ik de agenda gebruiken en het valt me op dat ik de agenda niet lokaal kan gebruiken. Ik moet dit doen via Exchange, Facebook of Google.
Ik ga onder geen enkel beding mijn agenda online zetten en synchroniseren.
Hoe kan ik de agenda lokaal starten zonder deze lastige vragen om een acoount op te geven?
Heb je geen GMAIL account dan?

(die heb je ook nodig om bijv. de Market te gebruiken)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 12:36
De standaard agenda is volgens mij een google calender front end. Andere calender op de market zoeken dus.

Waarom zou je je agenda niet op je google account zetten? Als je naam en wachtwoord goed veilig zijn is dat toch geen probleem.

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 08:28
Ik ben een beetje ouderwets daarin. Ik geef nog echt iets om privacy. Daarom wil ik het onder geen beding delen met anderen (lees Google). Google weet sowieso al waar ik ben, wat ik doe en zoek op internet en al het andere. Mijn agenda is gewoon echt van mij. Bedankt

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:16

AirX

Tweak Guru

Helaas zul je je agenda eerst wel aan een Gmail account moeten koppelen. Vervolgens zet je op je telefoon de synchronisatie met Google uit. (Instellingen>Accounts & Synchronisatie).

Je kunt dan met bijvoorbeeld MyPhoneExplorer (http://www.fjsoft.at/en/) je Android Agenda synchroniseren met Outlook/Thunderbird via WiFi/Bluetooth/USB. Ook kun je de (prima) ingebouwde calendar van MyPhoneExplorer gebruiken. Gebruik het zelf ook en werkt ideaal :). (Ook voor syncen van contacts etc. en je kunt zo ook met je compu SMSen als je telefoon aangesloten is).