Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilsum2
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi,

Ik heb een Asus t2-p deluxe maar daar is het moederboard van overleden. Nu wil ik er een nieuw moederboard in maar dan kan ik de led display en de knoppen aan de voorkant niet meer gebruiken. Is dit om te bouwen naar usb??? Zo jah, hoe??? graag een aantal foto's als het kan. en anders graag andere opties.

Groetjes,

William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Welkom op GoT!

Het gaat dan om de knopjes en dergelijke die op dit plaatje te zien zijn neem ik aan? Hoe zitten die dingen aangesloten op het mobo? Heb je daar een plaatje van?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilsum2
Hoi,

Hier :http://twitpic.com/4wdapt vind je een foto van de dingen die ik op usb hebben wil. dus de bovenste = display en de onderste = knopjes. de kabel die naar de knopjes moet lopen is 9 draderig en volgensmij serieel en de display is 6 draderig en als het goed is ook serieel..

het nummer dat op de display staat is PT6961 (weinig te vinden op google)

sticker die op de printplaat van de knopjes geeft C41B010 (nog niet op gegoogled)

K hoop dat je wat weet / vinden kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

wilsum2 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:
Hoi,

Hier :http://twitpic.com/4wdapt vind je een foto van de dingen die ik op usb hebben wil. dus de bovenste = display en de onderste = knopjes. de kabel die naar de knopjes moet lopen is 9 draderig en volgensmij serieel en de display is 6 draderig en als het goed is ook serieel..

het nummer dat op de display staat is PT6961 (weinig te vinden op google)

sticker die op de printplaat van de knopjes geeft C41B010 (nog niet op gegoogled)

K hoop dat je wat weet / vinden kunt
Onderste printplaat van de knopjes lijkt USB. Misschien belangrijker is met wat voor kabels zaten zij op het vorige moederbord? Dit kan misschien helpen in het analyseren van welke kabels er nodig zijn.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilsum2
Hier een foto van de kabel die van display naar mobo loopt en er loopt ook nog een deel kabel van mobo naar een fm ontvanger.

Hier en hier een foto van de kabel die loopt van de ''knopjes' naar het mobo.

excuses voor de ontzettend slechte kwaliteit foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Die van de "knopjes" heeft heel veel weg van een interne USB header. Heb je niet toevallig een ander systeempje waar je die even op een USB header kunt drukken om te zien wat er gebeurd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilsum2
Klopt. het lijkt heel veel op een USB Header. maar dit is net een fractie kleiner. helaas past het niet.
Pagina: 1