Anoniem: 281519

Topicstarter
Goedemiddag allen,

van de zomer ga ik voor een maandje backpacken hier in Europa. Ik heb een Sony Ericsson Xperia X10 en ik zou graag van het internet gebruik willen maken tijdens mijn reis. Dit om vooraf hotels/leuke plekjes/treintijden etc. mee op te zoeken.

Nu heb ik een abonnement bij T-mobile waar internet bij in zit, alleen deze dekt niet het buitenland. T-mobile kan alleen voor heel je abonnement periode internet in het buitenland voor een vaste prijs aan bieden. Dit vond ik iets te veel van het goede. Nu is mijn vraag, is er een provider die een pakket heeft met de volgende 2 opties: maandelijks opzegbaar en voor een vaste prijs internet in het buitenland.

Of is er een andere optie die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:29
Je had hem er zo bij kunnen zetten er staan wat ervaringen.

[Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 13:21
Vodafone internet op reis dagbundel. 2 euro per dag, 35 MB. Hoef je niet op te zeggen, want gebruik je niks in het buitenland, betaal je ook niks. Geldt overigens alleen voor hun zgn passport-landen. Zie hier voor meer info.

Whatever

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
T-Mobile komt van de zomer ook met een mogelijkheid om te internetten in het buitenland voor 2 euro per dag. Zie forum op iphoneclub.

Anoniem: 281519

Topicstarter
DigiK-oz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:18:
Vodafone internet op reis dagbundel. 2 euro per dag, 35 MB. Hoef je niet op te zeggen, want gebruik je niks in het buitenland, betaal je ook niks. Geldt overigens alleen voor hun zgn passport-landen. Zie hier voor meer info.
Is dit ook geldig bij een prepaid-sim? Als dat zo is is dit een goede oplossing :)
Vonkie schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:
T-Mobile komt van de zomer ook met een mogelijkheid om te internetten in het buitenland voor 2 euro per dag. Zie forum op iphoneclub.
Dat zou wel helemaal te gek zijn, hoef ik ook niet een andere provider te zoeken met extra kosten ed.

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:49
Ik weet alleen niet of dat ook voor andere telefoons dan de iPhone gaat gelden. De mailing die ik kreeg sprak expliciet van "met je iPhone".

Maar hopelijk is het gewoon op alle klanten van toepassing.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee