• Reight
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-03 15:08
Hallo,

Ik heb een kleine vraag over de Asus N53SV-SX424V, weet iemand toevallig of het mogenlijk is om er een SSD bij te plaatsen, dus dat de andere HDD van 640 GB nog gebruikt kan worden.

Alvast bedankt,

Reight

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-05 09:26
hoe moeilijk is het nu om google te gebruiken?
er zijn echt hordes mensen die hun dvd drive verwisselt hebben voor een optibay en dus een ssd of hdd hebben ipv de dvd drive, even googlen en je had deze info ook heel makkelijk zelf kunnen vinden. een ssd, hdd en dvd-drive naast elkaar gaat niet, daar heb je een n73 voor nodig.

[Voor 30% gewijzigd door Bastard op 11-05-2011 13:19]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44
Volgens mij kan er maar 1 harde schijf in. Beide is dan niet mogelijk zonder offer. Het kan wel, dan moet je de dvd drive er uit halen en daar met een caddy een SSD inbouwen.

• MikelenniuM
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Waarom zou je er een SSD bij willen plaatsen? Wil je daar dan je OS op zetten?

• Reight
MikelenniuM schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:19:
Waarom zou je er een SSD bij willen plaatsen? Wil je daar dan je OS op zetten?
Ja, ik wil daar mijn OS opzetten, en aangezien de prijzen SSD schijven nog zo duur zijn ben ik niet van plan veel geld uit te geven aan een SSD, ik was van plan de OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB te kopen. Maar 60 GB is waarschijnlijk net te krap, want ik heb deze SSD nu ook op mijn huidige desktop en heb er alleen maar de OS op.

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
http://www.newmodeus.com/...Path=2_36&products_id=304

Kost je wel je DVD speler. Heb zelf nog geen europese leverancier kunnen vinden.

• Reight
Altijd_Lastig schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:44:
http://www.newmodeus.com/...Path=2_36&products_id=304

Kost je wel je DVD speler. Heb zelf nog geen europese leverancier kunnen vinden.
Bedankt, maar ik wil mijn DVD drive niet kwijt.

• Julesk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:04
Het enige wat je dan kunt doen is van je HDD een externe HDD maken en gewoon altijd meenemen? :)

• Reight
Julesk schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:51:
Het enige wat je dan kunt doen is van je HDD een externe HDD maken en gewoon altijd meenemen? :)
Ja, dat vind ik een goed idee,

Dit word het dan:
  • OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 120GB
  • Externe harde schijf
Bedankt voor de hulp.

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Reight schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Ja, dat vind ik een goed idee,

Dit word het dan:
  • OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 120GB
  • Externe harde schijf
Bedankt voor de hulp.
Je gebruikt de HD vaker dan je DVD. Logisch om dan je dvd speler extern te maken.

• Reight
Altijd_Lastig schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:08:
[...]

Je gebruikt de HD vaker dan je DVD. Logisch om dan je dvd speler extern te maken.
Ik ga deze laptop vaak buiten gebruiken, en ik ben niet van plan om een dvd speler mee te gaan sjouwen. 1 externe hardeschijf is al erg genoeg.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee