Toon posts:

Alienware M11x Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• Nikeee
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-01 17:25
Ik zou binnenkort graag een goeie gaming laptop willen kopen, mijn oog kwam dus op de Alienware M11x van $599. Ik heb er een paar vragen over:
- Kan die de games van nu; zoals COD:BO, Crysis 2 enz. goed afspelen? (En toekomstige games?)
- Ik zou hem thuis dan willen gebruiken als vervanger van mijn desktop. Dus ik wil hem aansluiten op een groter scherm. Maar dat zou dus betekenen dat de laptop de hele dag in het stopcontact hangt (ik heb geen zin om hem iedere keer erin en eruit te halen), is dit slecht voor de accu of zou je die er misschien uit kunnen halen als je hem thuis gebruikt en als je weg gaat de accu erin kunt doen?
- Is het scherm groot genoeg?
- Word die heet als je hem lang gebruikt?

En wat zijn jullie ervaringen ermee?

Ik was dan van plan om het instap model te kopen en misschien wat upgraden, wat zouden jullie er daan aan upgraden? Ik denk de RAM en misschien ook een betere proccesor?

Een link er naar: http://www.dell.com/us/p/...e-m11x&cs=19&s=dhs&~ck=mn

Bedankt,

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 10:00
Ik zou voor een desktop vervanger toch naar een groter formaat laptop kijken, de GT 335M in de M11x die je linkt is ook niet zo krachtig, ik denk niet dat je daar nog lang je spellen goed op kan draaien, zeker niet op een extern (1920x1080?) scherm.

• Nikeee
Hmmmm, hij moet wel de nieuwste games kunnen afspelen. Natuurlijk hoeft dat niet op het hoogste niveau maar toch zeker beter als console specs.

Misschien is zijn grotere broertje dan beter: http://www.dell.com/us/p/alienware-m14x/pd.aspx
Volgens mij moet die het wel aan kunnen (Ben redelijk nieuw in PC wereld enz, en leer nog waar alles voor staat :))

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-02 15:25
Als ik je een aanrader zou geven zou ik de Alienware 14 niet kopen. Het is echt een mooie machine met een mooi design, hoewel dit erg persoonsgebonden is. De prijs is erg hoog en in vergelijking met andere laptops krijg je voor die prijs minder ' hardware' . Ik zou als ik jou was kijken naar bijvoorbeeld een BTO. Dit is een bedrijf die zelf laptops bouwt, waaronder gamelaptops. Deze of volgende week krijgt de 15 inch CL35 een upgrade, waardoor ie dezelfde videokaart krijgt als de Alienware en deze heeft ook een Full HD scherm, maar je betaald er maar 900 euro voor. Tevens heeft de Alienware een nogal brak scherm en de BTO een van de beste. Als je nog meer informatie wilt hoor ik het graag :)

• Nikeee
En zou de M11x of M14x wel goed zijn voor de volgende dingen:
- Basis Word, Excel en Powerpoint bestanden maken.
- Films downloaden en afspelen (tegelijk; dus 1 film downloaden andere kijken).
- Beetje HTML/PHP, Scratch en dat soort dingen (die dingen krijg ik nu bij Informatica).
- En dan voor de rest eigenlijk beetje MSN, mail kijken, Tweakers kijken en dat soort dingen.

Ik had dus eerst als eis dat die games moest kunnen afspelen, maar eigenlijk is dat een beetje overbodig want ik heb beneden Xbox 360 staan en dat werkt prima.

Dus zou het instapmodel van de M11x of M14x goed genoeg zijn voor deze taken. Ik denk dat ik liever voor vde M11x ga en dat ik die dan wat upgrade, want ik zou hem thuis dan gewoon aan de TV kunnen hangen. (Moet die toch gewoon kunnen?)

Maar dan is er natuurlijk heb probleem met het constant opladen van dat ding, kan die daar tegen of niet? En is het zou dat ik dan bijv. de accu eruit kan halen en hem dan continu in de oplader kan hangen? Of zeg ik nu iets geks?

Thanks,

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-03 11:08
ik zou als je de m11x echt wilt wachten op de nieuwe revisie waar je gewoon een core i7 cpu in kan kiezen en een betere gpu,

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen? / Is deze goed?" topics zijn niet meer toegestaan, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

dat betekent niet dat de vraag niet is toegestaan. Je bent vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde NBBG topics. Best Buy Guide overzichtstopic.

Het is ook aan te raden om eerst uit te zoeken wat je nu precies wilt, je wilt een desktopvervanger, en dan kies je een 11" :?. Volgens mij heb jij je prioriteiten nog niet op orde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee