Toon posts:

Ervaringen Webwinkel ?

Pagina: 1
Acties:

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
Beste Tweakerts :)

Ik ben opzoek naar mijn eerste Mobiele Toestel; de Nokie 5100.
Nou heb ik wat rond gezocht en zover ik weet is hij nieuw alleen nog te krijgen bij mercero.nl en telecomweb.eu.
Mercero.nl krijgt niet al te beste recensies, veel klachten over kapotte en versleten toestsellen dus die valt sowieso af.

Nu rest alleen nog telecomweb.eu. Zo te zien zijn ze aangesloten bij een grotere holding, en heeft ook daadwerkelijk een pand. Ervaringen kan ik echter nergens vinden, alleen dit. Wat niet gek veel zegt over de kwaliteit van de winkel.

Mijn vraag aan jullie; vertrouwen jullie het ? En heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik wil ze straks even gaan bellen, maar als zo'n telefoniste alleen maar ja en amen knikt op mijn vragen heb ik niet zo gek veel aan, het bedrijf zelf zou nooit zeggen dat ze slecht zijn natuurlijk :)

edit; Er staat ook bij zo'n beetje elk willekeurig toestel dat hij leverbaar en op voorraad is, wat ik ook redelijk vreemd vind gezien er echt hele oudjes bijstaan. Maargoed het kan natuurlijk waar zijn :)

Many thnx alvast

[Voor 10% gewijzigd door Bloemstukje op 11-05-2011 11:59]

gewoon nee.

• Anoniem: 63975
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Shortlist voor veilig online winkelen
Deze lijst gaat ervan uit het risico te beperken, waarbij de lezer uiteindelijk alsnog een keuze zal moeten maken in de balans tussen vertrouwen en zekerheid. Bij 100% zekerheid zijn vaak de kosten wat hoger, en het aanbod van winkels kleiner.

Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

[Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 11-05-2011 12:23]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hoeveel scheelt het met een welbekende leverancier? Is het dit je waard om eventueel tegen problemen aan te lopen?

Trouwens je eerste mobiele toestel :? ... * Falcon kijkt even naar je signature.

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:11
Falcon schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:38:
Hoeveel scheelt het met een welbekende leverancier? Is het dit je waard om eventueel tegen problemen aan te lopen?

Trouwens je eerste mobiele toestel :? ... * Falcon kijkt even naar je signature.
Ik denk dat TS bedoelt dat het zijn eerste mobiele toestel was jaren geleden :)
De Nokia 5100 is in 2003 op de markt gekomen volgens mij.. Waarom wil je eigenlijk dat toestel, TS?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:17
Bedankt voor de reacties :)

Het is puur voor de fun, ik wil graag een backup phone hebben en zat dus te denken om mijn "eerste" toestel weer te kopen. Het was inderdaad toen ter tijd mijn eerste mobiele telefoon :).

Dit is de enige winkel die hem "nieuw" verkoopt, maar ben er dus niet zeker van of dit wel zuivere koffie is :).
Ik heb inmiddels een email verstuurd naar de webshop om te vragen hoe de staat is e.d. van het toestel, ben benieuwd !

@ Falcon; dat is dus het punt, ik heb geen referentie wat prijs betreft gezien dit de enige winkel is die hem verkoopt !

gewoon nee.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee