Goedemorgen!
Heb een klein jaartje geleden een mini pc van XXODD gekocht. Hierin zit een nvidia ION gebaseerde moederbord.
Heb een Panasonic Viera TX-P50VT20 full HD 3D tv.
Deze heb ik via een hdmi 1.4 kabel aangesloten.
Ik krijg op geen enkele manier een bluray 3d film aan de praat.
een half-sbs film is geen enkel probleem.
Maar als ik een 3d film afspeel met powerdvd 10, dan zegt de film dat ik geen 3d ondersteunende bluray speler heb. Even na gekeken met de cyberlink 3d ready check. Deze zegt dat ik geen 3d tv heb.
Heb 3dtv play van nvidia geïnstalleerd, dit is een trial, maar dat werkt helaas ook niet.
Kan het zijn dat de ION de 3d niet snapt? Had begrepen, dat een ION toch wel 3d zou moeten aankunne.
Als iemand nog wat handige opties heeft heel graag!
Heb de nieuwste drivers geïnstalleerd.
Ben hier al een mooie tijd mee bezig en volgens Panasonic ligt het aan de videokaart.
alvast bedankt!
Heb een klein jaartje geleden een mini pc van XXODD gekocht. Hierin zit een nvidia ION gebaseerde moederbord.
Heb een Panasonic Viera TX-P50VT20 full HD 3D tv.
Deze heb ik via een hdmi 1.4 kabel aangesloten.
Ik krijg op geen enkele manier een bluray 3d film aan de praat.
een half-sbs film is geen enkel probleem.
Maar als ik een 3d film afspeel met powerdvd 10, dan zegt de film dat ik geen 3d ondersteunende bluray speler heb. Even na gekeken met de cyberlink 3d ready check. Deze zegt dat ik geen 3d tv heb.
Heb 3dtv play van nvidia geïnstalleerd, dit is een trial, maar dat werkt helaas ook niet.
Kan het zijn dat de ION de 3d niet snapt? Had begrepen, dat een ION toch wel 3d zou moeten aankunne.
Als iemand nog wat handige opties heeft heel graag!
Heb de nieuwste drivers geïnstalleerd.
Ben hier al een mooie tijd mee bezig en volgens Panasonic ligt het aan de videokaart.
alvast bedankt!