[OL2007] Automatisch text invoer bij Enter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Hallo tweakers!

Ik ben momenteel aan het werk op mijn stage en krijg de leuke vraag "Elke keer als ik in Outlook een enter gebruik, komt er een naam te staan! Dat is altijd <Persoon> (Even als voorbeeld), wat is eraan te doen!"

Antwoord erop: Weet ik helaas niet, ik zal het uitzoeken en kom erop terug!

Ik vervolgens zoeken naar automatisch text invoer, enter text invoer en verschillende variaties daarop. Geen resultaat.

Nu is mijn vraag, waar kan ik het beste beginnen met troubleshooten, bij de macro's, bij Outlook instellingen... Outlook bestandje corrupt misschien?

Wat overige informatie:
Wij werken in een Terminal server omgeving, dus er word gebruik gemaakt van roaming profiles. Mail word verzorgd door Exchange. En dit komt maar bij een gebruiker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 11:43
Het eerste wat mij te binnen schiet is een probleem met een style. Je kan immers in Office instellen dat je na het gebruik van 'style1' de volgende alinea altijd in 'style2' krijgt. Heb je daar al naar gekeken?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik heb ernaar gekeken, maar ik zie niet iets vreemds.

Het lijkt een beetje erop alsof Outlook een gebruikers-email constant wilt toevoegen, aangezien dat dit ook via naam kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een brakke autocorrect?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dat zou kunnen, maar dan zou het toch bij Word, Excel, ect ook voor moeten komen?

[ Voor 3% gewijzigd door ItMeAedri op 11-05-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Ze tiepen in het oorspronkelijke bericht en ze hebben de optie "Mark my comments with" ingesteld;
Tools-> Options...-> knop: E-mail Options-> optie groep: On replies and forwards-> optie: Mark my comments with

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dat is hem! Leuk weggestopt achter een paar opties. Bedankt! :)
Pagina: 1