Toon posts:

in app aankopen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

• Anoniem: 387748
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
hallo,

ik heb een probleem met in app aankopen dat ik heb gekocht.
en dat op een tweede apparaat kan installeren.
het probleem is zo ik had de app Sacred Odyssey:Rise of Ayden™ full version gekocht.
in app aankoop via mijn iphone na een tijdje had een ipod touch 4g gekocht.
elke keer als de game wil installeren krijg een fout melding.

Als ik de hele versie op me ipod touch dat er iets mis is met me verbinding aankoop mislukt etc.
ik heb zelf via andere wifi netwerken geprobeerd zelfs daar kreeg ik het probleem.
dus ik heb de devloper of deze game in dit geval gameloft gesproken. hun hadden een oplossing aangeboden.

dat alle apps moest verwijderen op de apparaten en itunes vervolgt.
dat ik het opnieuw moest downloaden via de itunes.
en op nieuw ging installeren via itunes.
en opnieuw proberen mijn iphone gaf geen problemen aan tijdens de aankoop.
alleen mijn ipod touch gaf het zelfde fout melding.
dus ik heb weer een mailtje gestuurd dat het niet werkte of ze me de andere versie van de spel konden geven.

die later in de app store kwam full version van Sacred Odyssey:Rise of Ayden™.
zodat ik gelijk de app kon installeren zonder in app aankoop.
toen kreeg een antwoord terug dat ik apple support moest raad plegen.

ik heb net ander half uur aan de telefoon gezeten met apple support usa.
na het probleem uitlegt te hebben werd ik verwezen naar de senior manager.
na aan haar het verhaal uit te legen hebben had ze gevraagd of ik een link wou invoeren en haar toegang moest geven om mee te kijken.

software zo iets als teamvieuwer geïnstalleerd te hebben.
had haar het probleem laten zien. toen vroeg ze of ik de versie betaalde versie wou kopen.
dat ik hem gratis opnieuw kon downloaden.
maar helaas werkte dat niet ik moest weer betalen voor de betaald app.

(game link)
http://itunes.apple.com/u...se-ayden/id412423327?mt=8

(sorry voor Nederlands me grammatica is aan de slechte kant |:( )

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 387748 op 11-05-2011 01:23]

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:55

DefLite

Why so serious?

Sorry maar dit is echt niet te lezen... Als je wat enters, en om je komma's en punten denkt is het waarschijnlijk al een stuk beter!

[Voor 6% gewijzigd door DefLite op 11-05-2011 01:16]

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Aan de slechte kant is een (licht) understatement. Komt dit van Google Translate ofzo? Er is zo in ieder geval geen touw aan vast te knopen :/

Voor zover dat wel lukt begrijp ik dat je een App hebt gekocht, deze op 5 apparaten zou mogen installeren maar dat dit niet lukt? Wat denk je dat wij hier nu aan kunnen doen?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 00:20

dusty

Y! Celebrate Life!

Anoniem: 387748 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:10:
[...]
elke keer als de game wil installeren krijg een fout melding.
[...]
Stap 1: Welke fout melding krijg je?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Niet online
dusty schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 01:34:
[...]

Stap 1: Welke fout melding krijg je?
verbinding mislukt met itunes. daarna gelijk in Engels dat deze aankoop is mis lukt. maar ik heb het op verschilde wifi netwerken geprobeerd nog steeds het zelfde. ik heb steeds moeite met in app aankopen met sommige spellen. of extra's bij het in app aankopen.

• Niet online
dit zijn de antwoorden van gameloft/apple en oplossingen

deel 1

(Hello,
Thank you for contacting Gameloft Customer Care. My name is Yana and I am ready to help you with your problem,
Sorry to hear about your problems with the game.
Please delete the game both from your device and iTunes and try to redownload it from App Store. Note that you will lose all your saved progress.
To redownload the game follow these steps:

-Access iTunes application.
-Select "iTunes Store" from the side toolbar of iTunes main page.
-Type the name of the game in a field "Search" from the upper right corner of the page.
-Choose the version compatible with your device.
-After the game downloading is finished, please “Sync” it with your device and after the game is installed, turn off and on your device and only after that try to launch the game.

You will see a demo version on your account but when you start playing the game after re-downloading it you will be asked to purchase it again. When you press "Buy" button, Itunes will recognize your account and you will get a message that you have already bought the game. You will not be charged twice.
If you have any other questions please contact me back.
Best regards.
-------------------------------
Yana Lapko
Customer Care Agent
http://www.gameloft.com/)

reactie terug gestuurd toen het niet werkte

(Hello

i have try it what u said but it did't work.
i have tried it a couple a times but it didn't work.
i saw on the app store that u have a full version of this game if possebole can you please give us the paid version. or a other solution for this problem.
here is the bill of the apple app store that i paid for the game.)

antwoord terug van gameloft

(Hello
Sorry to hear that your problem persists.
In order to get more information concerning exchange of the full and demo versions please contact Apple support since they are the ones responsible for any operations and data on iTunes Store.
In order to contact Apple, please choose iTunes "Help" from the head toolbar (File, Edit, View...)
In the middle of the list you'll see: "Apple Service and Support". Just tap it and you'll be redirected to Apple Support page. After filling some forms (about your device model, mobile number etc.) you'll be offered to contact them by phone or e-mail.
If you have any other questions don't hesitate to contact me back.
Best regards,
Yana Lapko
Customer Care Agent
http://www.gameloft.com/
Try now our brand new Facebook Social Game – Green Farm: http://bit.ly/fcFMLE)

toen heb ik Apple Amerika gebeld

hun hadden bij me mee gekeken op de pc hadden gezegd dat ik de paid version van Sacred Odyssey moest kopen. dat ik het gratis kon downloaden maar toen dat niet werkte ik moest toen betalen. toen hadden ze probeert een refund te regelen zodat de paid version kon kopen. dat konden ze helaas niet doen omdat alle in app aankopen via de devloper gaat :(. ik had toen gezegd dat dit belachelijk was en ik apps op max 5 apparaten kon installeren. ik had toen ook gevraagd of ze dit probleem door konden geven aan iemand hoger op. toen had ze me adviseert dat ik weer gameloft een e-mail moest sturen nou dat heb ik gedaan dit was wat ik van hun kreeg.

(e-mail naar gameloft)

Hello,

i have just bin off the phone with apple support.
day told me that in app purchase are with developer and the costumer. day couldn't give me a refund that i can buy the could buy the paid app throw app store.
day told me that u can give me the full version app (paid version). Throw the app store instant that i had to do the in app purchase throw the free version of this app.
if its possible that i can paid version or a refund that i can buy the paid version of this app (sacred odyssey rise of ayden)

Sincerely

(antwoord van gameloft)

Hello,
thank you for contacting me back.
Unfortunately we are not allowed to give refunds on any applications sold on iTunes store. It's iTunes who are responsible for refunds. Apple customer care agent must have misunderstood you. You should turn back to Apple for a refund
Besides we don't have technical possibility to send you the full game as well.
Sorry for the inconveniences.
Best regards,
Yana Lapko
Customer Care Agent
http://www.gameloft.com/
Try now our brand new Facebook Social Game – Green Farm: http://bit.ly/fcFMLE

(ik bel weer apple usa)

hun zeggen dat er misschien een blokkade zit als ik in app aankopen doe. ik zeg dat kan omdat het andere app's waar ik in app aankopen doe werkt het wel zonder moeite.
dan zeggen dat ze versie misschien niet goed is. terwijl de spel gewoon in de app store van me ipod touch 4g. gewoon in de winkel de spel verschijnt dan willen ze me blijkbaar niet helpen.
omdat ik blijkbaar uit Nederland bel. dan zeggen ze dat ik weer moet gameloft weer contact opnemen. terwijl hun me blijkbaar niet me willen helpen.
dan raden aan Apple Nederland te bellen.
die leg ik het verhaal uit die zeggen dat ik itunes chat/e-mail moet bereiken kijken wat hun te zeggen hebben.
omdat het om een gratis app gaat dat het niet door itunes zelf de betaling afgehandeld terwijl de bon nog heb van itunes store van het spel waar ik voor betaalt heb.
ik heb gekeken dat ik ze alleen een mail kan sturen dan in het Engels.
ik word echt pissige van als het om app 79 cent ging oke.
maar deze game kost wel een fortuin 5,49 euro dat is niet niks.
ik heb zoveel app gekocht van apple nooit problemen gehad. 1x gaat iets niet goed terwijl ik recht op heb dat max 5 apparaten apps kan installeren. weet iemand wat ik moet doen nu?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:53

Hoedje

Moderator Apple Talk
extremegamer, op GoT is de enige manier van communiceren: geschreven tekst. Daarom is het wel handig als je je verhaal duidelijk opschrijft, waarbij je zinnen maakt, leestekens gebruikt en daardoor ook de nodige inzet toont. Ondanks dat je er al op bent aangesproken, probeer je hier niet aan te verbeteren. Daarnaast kick je je topic binnen 24 uur omhoog.

Ik zou je willen aanraden om 4i Beleid goed door te lezen. Vervolgens mag je met het bovenstaande verhaal in het achterhoofd een nieuw topic openen, waarin je wel de nodige inzet toont.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee