Toon posts:

"Asus MATRIX 5870 P/2DIS/2GD5" random stilstaand beeld?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DjangoSoe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 10:57
oi, ik heb een asus matrix 5870 aangeschaft. maar ik zit met het probleem dat hij random mijn schermen (eyefinity) laat stilstaan dan gaat mijn geluid verder en kan ik blijven chatten (skype) maar mijn muis doet nix meer en de rest van mijn beeld ook niet. dit is ook al een paar keer gebeurd op het scherm dat mijn procesor opstart (nog voor windows opstart op dat "Intel" scherm. en het is ook al een paar keer gebeurd dat als ik mijn pc opstart dat hij 9keer piept (moederbord) en dat hij dan opstart maar bijna meteen dat stilstaande beeld geeft?
dit gebeurd ook als mijn videokaart 37graden is. ) dus als ik niet aant game ben.

waardoor kan dit komen?
videokaart=Asus MATRIX 5870 P/2DIS/2GD5
processor=Intel Core 2 Quad Q8300 (2,5/1333/4MB)
moederbord=MSI (Micro Star) MS-7366 (P6NGM-L) Motherboard

ik hoop dat jullie iets weten.
:? :? :? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Welke voeding heb je?

Welke drivers gebruik je?
Wat was je vorige videokaart?
Irrelevant gezien het al gebeurt voordat je in een OS zit.

[Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 10-05-2011 23:59]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24
Die piepjes van je moederbord staan als het goed is in de handleiding van je moederbord beschreven. Anders staan ze wel ergens op de site van MSI of ergens anders op het internet.

Het kan liggen aan je SATA poorten. Ikzelf moet af en toe de kabel van de harde schijf af en toe omwisselen omdat ie de schijf niet meer ziet. Dit kan zelfs in Windows gebeuren. Dus probeer de kabel van je hdd eens op een andere SATA poort, misschien dat dat de boel verhelpt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• DjangoSoe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-05 10:57
voeding-gps-500 ab a
en die sata poorten zal ik ff proberen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee