Toon posts:

Vraagje over forum instellingen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 312503

Topicstarter
Ik heb een vraagje over forum instellingen.

Is het mogelijk om je account zo in te stellen dat als je een thread opent automatisch de laatste post te zien krijgt? Zonder dat je bijvoorbeeld zelf naar beneden hoeft te scrollen?
Ik kon het zelf nergens vinden, maarja, ik kan ook gewoon blind gekeken hebben natuurlijk.

Alvast bedankt voor de reactie,

~dutch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MyReact -> Voorkeuren -> Draai volgorde berichten om?

Ik klik meestal de laatste pagina aan; heb toch maar 25 replies/pagina ingesteld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je kan ook op dat gekleurde icoontje klikken dan springt hij naar de nieuw berichten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als je op het mapje ervoor klikt ga je naar het laatst gelezen bericht, misschien heb je daar anders wat aan :) (Ik druk zelf gewoon op End op m'n toetsenbord :P)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dit mapje:
http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_on.gif

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:37

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Of als je de volgorde normaal wil houden: klik op de tijd onder 'laatste reactie', dan spring je ook naar de laatste reactie. Het gekleurde mapje is inderdaad nuttig voor de nieuwe berichten sinds je laatste sessie reset.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dirk schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:13:
Of als je de volgorde normaal wil houden: klik op de tijd onder 'laatste reactie', dan spring je ook naar de laatste reactie. Het gekleurde mapje is inderdaad nuttig voor de nieuwe berichten sinds je laatste sessie reset.
Owja 8)7 Ik zat te denken dat er geen optie was om naar de laatste post te gaan, maar die is er dus wel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 312503

Topicstarter
Ah bedankt voor de snelle reactie!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee