Adium meldt af met de melding dat al is ingelogged?

Pagina: 1
Acties:

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 14:22
Ok, nu zit ik hier met een echt vervelend probleem.

Elke keer ik mij aanmeld met mijn hotmail adres logged adium mij uit met de melding dat ik ergens anders ingelogged ben (zelfs na het veranderen van mij wachtwoord). Maar wanneer ik inlog op een windows computer is er geen enkel probleem en werkt mijn e-mail adres normaal.

Iemand een idee hoe dit kan komen?

*Alsook, weet er iemand hoe het komt dat mensen toevoegen praktisch onmogelijk is? Mijn vriendin heeft mij via adium al enkele keren proberen toe te voegen en ik haar maar zonder succes.

• Simon Shipperd
Toch weggekregen door de beta te installeren. :)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Simon Shipperd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:04:
Ok, nu zit ik hier met een echt vervelend probleem.

Elke keer ik mij aanmeld met mijn hotmail adres logged adium mij uit met de melding dat ik ergens anders ingelogged ben (zelfs na het veranderen van mij wachtwoord). Maar wanneer ik inlog op een windows computer is er geen enkel probleem en werkt mijn e-mail adres normaal.

Iemand een idee hoe dit kan komen?

*Alsook, weet er iemand hoe het komt dat mensen toevoegen praktisch onmogelijk is? Mijn vriendin heeft mij via adium al enkele keren proberen toe te voegen en ik haar maar zonder succes.
Omdat de niet beta versie van Adium geen multiple logins ondersteund. Door naar hotmail te gaan log je je gelijk in op de webmessenger (en word je dus uitgelogd op de niet beta adium).

Afmelden in de hotmail messenger, werkt ook :)

• Simon Shipperd
Ik check mijn mails niet via de hotmail website maar via het standaard mail programma, dus daar kan het niet aan gelegen hebben.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

s3n

Adium heeft hier al langer last van in versie 1.4.1 (En misschien ook oudere). Sommige mensen hebben geen enkel probleem, andere komen maar af en toe op MSN. Zelf kom ik al maanden niet meer online.

Ik zie op http://mac.softpedia.com/...t-Utilities/Adium-X.shtml dat er op 20 april een beta van 1.4.2 is uitgebracht. Ik heb deze net geïnstalleerd, en het werkt weer :).