Toon posts:

(uiteindelijk geen fail van) Medion-/Tweakers.net-pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06-2011
Tijd: dinsdag 10 mei 8 uur sochtends
Bezigheid: checken of de site van medion/tweakers al online is om direct de gamepc te bestellen met mijn kortingscode welke ik keurig om 7 uur sochtends al in de mail had.
Resultaat: site nog niet actief dus ik ga maar naar mijn werk om daar weer te checken

Tijd: dinsdag 10 mei 10.05 uur
Bezigheid: zie boven.
Resultaat: helaas is deze pc niet meer verkrijgbaar.......en een zeer gefrustreerde trouwe bezoeker van Tweakers.net en bezitter van een medionpc....

Tijd: 10 mei 11 uur
Bezigheid: dubbelcheck, same issues. Gebeld naar medion. Kreeg het bericht dat ik een contactformulier moest invullen op de site want de klantenservice weet niets van de voorraad of reden waarom de pc niet beschikbaar is.
na het versturen van het contactformulier niets meer gehoord van medion (kan wel drie dagen duren...)

Tijd: 10 mei 13.30
Bezigheid: gefrustreerd nog een keer op de site gekeken. Nu de melding dat alle pc's op zijn en pas weer 30 mei worden geleverd. je kunt wel een melding krijgen per email dat ze alsdan er weer zijn maar dat is geen garantie dat je hem dan ook kan kopen.

Conclusie:
TOTALE FAIL MEDION. Kansloze actie dat om 10 uur al geen pc meer te verkrijgen is en dat we moeten wachten tot 30 mei en het ergste is dat er geen garantie dan is dat je hem ook daadwerkelijk kan kopen.
Hoeveel pc's waren er? 2?

Gewenste oplossing:
Geef mij de garantie dat ik (ik wil zelfs nu al betalen) eind mei gewoon de gamepc kan kopen.

WILBERT DOE JE BEST!!!!!!!! :( :'( :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
--> GR

En doe alsjeblieft wat aan je taalgebruik, we snappen dat je gefrusteerd bent, maar daar is heus geen CAPS LOCK voor nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
Wat in hemelsnaam betekent GR?

en waarom in capslock? (right back at ya....)
kwalitatief goede reactie zeg....NOT
ik ben echt netjes geweest in mijn topic en reactie en heb keurig de tijdslijnen geschetst van een langverwachte actie. check ook even mijn opbouwende reacties in het pc forum. ik ben echt niet negatief maar zeer gevoelig voor goede service en mensen die nakomen wat ze zeggen. Je koopt geen pakje boter voor 1400,-. daar mag je ook wel iets voor verwachten.
Om 10 uur al niets meer kunnen bestellen bij een groots opgezete actie kan mi echt niet.

Ik geef daarnaast ook de oplossing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
laat maar zitten....even verder dan mijn neus gekeken en gezien dat je de post hebt verplaatst naar Geachte Redactie.
rest van mijn reply blijft wel staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bushbaby schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:07:
ik ben echt netjes geweest in mijn topic en reactie en heb keurig de tijdslijnen geschetst van een langverwachte actie.
Het spijt me vreselijk, maar:
TOTALE FAIL MEDION.

[...]

WILBERT DOE JE BEST!!!!!!!! :( :'( :(
Valt niet onder een 'nette reactie' als je het mij vraagt. Wilbert is heus niet verantwoordelijk voor de verkoop van deze systemen. Sterker nog, de redactie heeft niet eens invloed op de configuratie daarvan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

crisp

Devver

Pixelated

De redactie heeft hier weinig mee te maken aangezien dit een marketingactie is. Ik zal even wat mensen inlichten die meer informatie hierover kunnen geven (want meer dan dat de animo voor de kortingscodes boven verwachting groot is geweest weet ik ook niet). Verwacht echter niet vandaag nog een antwoord.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
@crisp:
Dank je voor je reactie. Ik hoop dat Medion dan voldoende PC's beschikbaar heeft om aan alle vraag te voldoen. Wellicht vanuit tweakers een idee om hier nog wat aandacht richting medion aan te geven zodat ze nu de komende weken de tijd hebben om voldoende pc's te laten maken.
Vanuit marketingoogpunt had ik persoonlijk de oprecht geinteresseerden al laten bestellen (definitief) en laten betalen. Zo weet je zeker dat je de pc verkoopt en stel je de mensen gerust. Bij veel andere leveranciers zit er ook gewoon een levertijd op en klanten accepteren dat gewoon.(willen ze dat niet dan moeten ze wachten) Nu weet niemand zeker of ze eind mei uberhaupt aan de beurt komen. In mijn optie snijdt het mes dan aan twee kanten. (medion blij, geld binnen, klant blij definitieve bestelling gedaan en netjes wachten op aflevering)

@darkstone:
we verschillen van mening over de toonzetting dus ik stop met reageren omdat ik geen zin in verbale modder heb en netjes wil blijven zoals ik eerder memoreerde. O-) ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik hou me ergens in het midden op... Vind het netjes als T.net nog iets met Medion kan/wil regelen voor bepaalde mensen die "op de valreep" geen voorraad meer aantroffen...

Aan de andere kant; als je een kortingscode van "een bedrijf" bemachtigt en de winkel is nog niet open, ga je dan ook weg? Lijkt me toch bekend dat veel zaken geen oneindige voorraad hebben?

Heb de banner niet volledig gelezen dus kan niet herinneren of er iets stond over beperkte voorraad of first come, first serve.

Anyhow, vervelende situatie en ik hoop dat topicstarter toch een Medion (of vergelijkbaar) systeem voor de aanbiedingsprijs kan vinden :)

[Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 10-05-2011 23:02]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-05 17:47

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De verkoop ging aanzienlijk harder dan verwacht, dat mag duidelijk zijn. Iedereen die zich heeft ingeschreven voor een kortingscode en nu geen pc heeft kunnen bemachtigen, krijgt een mail zodra er weer besteld kan worden. Ik neem aan dat die groep mensen als eerst de gelegenheid krijgt hun bestelling te voltooien. Intern zal ik hier even wat zaken inventariseren en dat koppel ik hier dan terug.

Anoniem: 406278

Dat verhaal van Bushbaby doet me denken aan de medion acties bij de Aldi vroeger:

Groots en veel communiceren en adverteren en uiteindelijk prutsen in de uitvoering door 3 pc's per filiaal te leveren.... Het lijkt erop dat ze nog niet veel geleerd hebben bij Medion. Slecht uitgevoerd tot nu toe...

Daarnaast vind ik persoonlijk dat de eerste twee Tweakers mods iets meer betrokkenheid mogen tonen bij een actie die via hun eigen website laten promoten. Het is ook de naam Tweakers die gekoppeld is aan deze actie, dan is het flauw om direct klaar te staan met een bakje water voor de handjes zeg maar ;) En het getuigt al helemaal niet van goed moderator-schap om dan alleen in te gaan op de vorm van de post ipv. de inhoud proberen te begrijpen.

Hoe dan ook succes met de actie de rest van deze maand.

groet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
Aangezien ik een kritische consument ben post ik nu deze reply op mijn eigen topic. (iets gaat namelijk ook heel netjes en goed en ik wil daar de complimenten voor geven!)
Vandaag heb ik twee mailtjes gekregen van Medion dat de pc weer beperkt beschikbaar is. Direct vanavond bestelling gedaan, netjes via paypal betaald en de bevestiging gekregen dat de pc zal worden verstuurd.

Ik weet niet of Wilbert, dit forum of zelfs Darkstone(lol, mr. i hate capslock (en ja dat is een geintje darkstone..)) hier iets mee van doen heeft maar hoe dan ook bedankt voor de moeite.

Medion ook uitermate snel en professioneel gereageerd (binnen 3 dagen weer beschikbaar vind ik keurig dus complimenten daarvoor (wat is compliment in het Duits....)
Nu afwachten of levering goed gaat maar daar verwacht ik geen problemen.

Ik zal nog een laatste berichtje plaatsen als de pc binnen is en tevens mijn eerste indrukken geven wanneer ik kont schop op de virtuele slagvelden van Homefront, Black Ops....
_/-\o_ _/-\o_ :*)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-05 17:47

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Bushbaby schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 20:52:
Aangezien ik een kritische consument ben post ik nu deze reply op mijn eigen topic. (iets gaat namelijk ook heel netjes en goed en ik wil daar de complimenten voor geven!)
Vandaag heb ik twee mailtjes gekregen van Medion dat de pc weer beperkt beschikbaar is. Direct vanavond bestelling gedaan, netjes via paypal betaald en de bevestiging gekregen dat de pc zal worden verstuurd.

Ik weet niet of Wilbert, dit forum of zelfs Darkstone(lol, mr. i hate capslock (en ja dat is een geintje darkstone..)) hier iets mee van doen heeft maar hoe dan ook bedankt voor de moeite.

Medion ook uitermate snel en professioneel gereageerd (binnen 3 dagen weer beschikbaar vind ik keurig dus complimenten daarvoor (wat is compliment in het Duits....)
Nu afwachten of levering goed gaat maar daar verwacht ik geen problemen.

Ik zal nog een laatste berichtje plaatsen als de pc binnen is en tevens mijn eerste indrukken geven wanneer ik kont schop op de virtuele slagvelden van Homefront, Black Ops....
_/-\o_ _/-\o_ :*)
Even om hier duidelijkheid over te scheppen: alle bestellingen en intekeningen worden gelijkwaardig behandeld. Er is dus geen actie vanuit ons of Medion genomen om dit mogelijk te maken. Door je destijds als geïnteresseerde die achter het net heeft gevist bij Medion op de wachtlijst te zetten. Medion handelt deze wachtrij af op basis van moment van inschrijven. Op deze manier wordt ervoor gezorgd dat mensen die het eerst interesse toonden ook het eerst de kans krijgen te bestellen.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:36
Ik neem aan dat de 'complete fail van' uit de topic titel kan? :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Nou, een complete fail is het alvast niet, als er mensen blij worden. Aangepast en ontcapst :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrabTrab
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 17:10
Na de teleurstelling van 10 mei, op 20 mei PC kunnen bestellen.
Op 23 mei staat in de 'bestelhistorie' dat de PC verzonden is. Echter nog geen mail ter bevestiging gehad. Weet niet hoe lang product onderweg zal zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
Klopt, dit probleem heb ik ook gehad. Wel netjes email gekregen dat ik weer kon bestellen. Betaling via paypal gedaan en email ontvangen met bestelcode en mededeling dat de pc is verzonden. Geen trackntracenummer.
Na een dag gebeld met medion helpdesk en ontzettend onbeschoft door ene joost te woord gestaan. Niet laten uitpraten en zeggen dat hij het wel even zou nakijken maar niets kon zeggen over de status omdat alles uit duitsland geregeld werd. Ik zou een klantnummer uit de oude doos hebben omdat ik in het verleden al een keer iets had besteld en ik zou het gewoon maar moeten afwachten totdat medion dld zou reageren. Het gaat mij niet om de inhoud van de boodschap maar de bijzonder klantonvriendelijke manier van te woord staan. Deze jongeman zou een cursus moeten volgen of direct weggepromoveerd worden naar de postkamer.
Vogende dag weer gebeld en wel keurig te woord gestaan. Ik noemde. De naam joost en vertelde zijn kansloze klantonvriendelijke actie en er was enige herkenning van zijn collega......dat zegt al genoeg.
Deze vriendelijke man vertelde mij het probleem. Het doorleiden van de bestelling via de webshop was verkeerd gegaan en de bestellingnwas wel gedaan maar nog niet fysiek verzonden in dld. Dezelfde middag nog een mailtje dat de pc alsnog was verzonden en savonds keurig het trackntracenummer in de email.
Pc inmiddels paar dagen in bezit en de ssd zit al vol....... Wat is dit ding snel zeg. In 13 seconden windows opgestart en in alle games als eerste in de server met settings op levensgevaarlijo (aa op 16 etc etc).
Windows prestatieindex 7,7 uit de mogelijke 7,9. Laagste score is processor, rest wel op 7.9.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bushbaby
Zoals beloofd hierbij nog even de laatste reactie van mij in dit draadje.
Pc inmiddels flink draaiend, oc via mediontool. Werkt prima.
Akelig snel en stil, led lampjes zijn erg leuk, mijn vrouw vindt het een camping pc......dus dat is een goed teken hahahaha.
Na problemen met bestellen en bezorgen is toch alles goed gekomen.
Games draaien megasoepel op allerhoogste instellingen. Heb een asus vk278q erbij gekocht als monitor. Ultieme combo als je het mij vraagt.
Pc start in 12 sec helemaal op gebruiksklaar.
Geen enkele wanklank en een super systeem!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:36
Gefeliciteerd! Heb de topictitel maar even aangepast. ;)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee