Beste Tweakers,
Ik zit al een tijdje rond te speuren voor een oplossing voor het volgende probleem:
In mijn situatie heb ik een rode 'container' div met daarin een for loop die een lijst met div's met content bouwt. Het probleem is alleen dat de rode 'container' div (linker voorbeeld) niet meestretch met de content. De bedoeling is dat de div er zoals rechts uit komt te zien.
Ik heb al meerdere oplossingen geprobeerd en zit nu met de volgende code:
De firefox stretch zorgt er wel voor dat de DIV meebeweegt met html content. Maar met DIV's werkt het niet. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik zit al een tijdje rond te speuren voor een oplossing voor het volgende probleem:
In mijn situatie heb ik een rode 'container' div met daarin een for loop die een lijst met div's met content bouwt. Het probleem is alleen dat de rode 'container' div (linker voorbeeld) niet meestretch met de content. De bedoeling is dat de div er zoals rechts uit komt te zien.
Ik heb al meerdere oplossingen geprobeerd en zit nu met de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <div class=centermiddle> *forloop start <div class=list>$i</div> $forloop end </div> .centermiddle { position:relative; margin: 0 auto; min-height:900px; width: 990px; } /* firefox - content stretch fix*/ .centermiddle:after { content: "."; display: block; height: 900; clear: both; visibility: hidden; } /**/ .list { position: absolute; height:30px; width:900px; } |
De firefox stretch zorgt er wel voor dat de DIV meebeweegt met html content. Maar met DIV's werkt het niet. Heeft iemand hier een oplossing voor?
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 63444 op 10-05-2011 21:00]