Ik heb vanavond zojuist de TX-NR3008 aangeschaft, voor 999,- in het zilver. Bij Correct.
Ben hem wezen halen, omdat ik toch nog een aantal versterkers wilde vergelijken.
Vrouw meegenomen, en inderdaad, ze vind ook 'live' de 3008 mooier (niks handiger als een vrouw die je dure hobbyspulletjes mooi vindt...

). De xxx9 serie ziet er strak uit hoor, vooral in het zilver, maar 3009 was geen optie, is nog te duur. Heb nog even wat andere AV-versterkers bekeken, twijfelde nog over de Yamaha 2067, of evt een Pioneer VSX 20
21.Maar ik denk dat ik met de Onkyo de beste keuze gemaakt heb. Hij is al uitgepakt, heb me bijna een hernia gesjouwd, best een eindje lopen van de auto naar de deur...... Morgen aansluiten en testen
Mijn meubel is 50cm diep, en staat
10 cm van de muur, voor evt koeling en omdat er eerst een crt TV stond.
Als het spul staat, maak ik er een foto van. Meubel is een onderdeel van een compleet wandmeubel met deuren zodat alles verborgen is met de kast dicht.
Nu kan ik ook de Driade's D90 Bi-ampen want er zit een dubbele aansluiting, maar levert het echt wat op? En moet ik dan een cross-over freq instellen? Ik weet niet hoe de bedrading in de speakers is, want ik heb geen beschrijving. BTL gaat niet, want ze zijn 4 ohm, al denk ik dat ik die extra power niet nodig heb....
Nogmaals bedankt voor alle info, eindelijk een forum waar je veel aan hebt.