Toon posts:

[Asus EAH5570] Beeld loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 19:28
Medetweakers,

ik heb het volgende probleem:

Wanneer ik StarCraft 2 aan het spelen ben loopt 't spel constant na een uur of 2-3 vast en kan ik helemaal niets meer. Vervolgens krijg ik een blue screen. Heb dit al meerdere malen gehad. Vervolgens de PC helemaal uitgeschakeld en twee minuten later kan ik weer gewoon verder gaan.. en dan na dezelfde langere periode loopt de pc weer vast.

Mijn videokaart is een Asus EAH5570/DI/1GD3(LP)

Mijn PC:
Intel i3 2100 @ 3.1Ghz
Asus P8H61-MLE
2x 4GB Kingston RAM
2x 2TB Green Caviar HDD
Asus EAH5570 1GB

Wat heb ik gedaan:

- Drivers verwijderen en opnieuw installeren
- Lagere versie van driver geïnstalleerd
- Meest recente versie geïnstalleerd.
- Temperatuur mobo + vga kaart gecheckt.

Wie weet de oplossing? O-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je BSOD eens goed analyseren; en het gaat dan om de analyse van een memory.dmp met het pakket windbg...

Hoe dit werkt, hoe je het instelt en waar je het pakket kan vinden; bezoek eens de zoekmachine op de site van Microsoft.

Geen idee of je al iets had gevonden als je Google't naar "atikmpag" maar het is zeker geen onbekend probleem...

[Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 10-05-2011 17:21]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-01 18:35
zowiezo je bios resetten kan altijd nog helpen.
bekijk ook je cpu temps en test je ram.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:27
Post ook het type van je voeding en geheugen even, en probeer de kaart eens in een ander systeem.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 19:28
Ik vermoed dat 't probleem is opgelost door een Bios upgrade en andere video drivers.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee