YouTube: Google I/O Live 2011
dat is de directe link naar de live view op Youtube...
Ik denk dat honeycomb 3.1 geintroduceert gaat worden en ik hoop dat HTC met de nexus tab gaat komen. We hebben nog niets gehoord van HTC over een 10.1 inch tablet. de 7 inch draait op 2.2 (update: 2.3 zie hieronder) en ik kan me niet voorstellen dat HTC al bij de introductie achter de feiten aan gaat lopen.
Daarnaast is, in tegenstelling tot de nexus serie phones, het voor google belangrijk om de tablet markt echt open te breken. Bij de telefoons is het zo dat mensen een telefoon willen hebben. Puur vanwege de bereikbaarheid. Inmiddels zijn er honderden android phones.
Ik kan me niet indenken dat een bedrijf als HTC of Samsung elk half jaar een nieuwe tablet introduceert. Of dat ze 10 verschillende 10.1 inch tablets gaan voeren. Het is een compleet andere markt en ik denk dat google met HTC een prima partner kan hebben om een goede honeycomb tablet kan presenteren...
Google heeft met de nexus serie lering getrokken over hoe je hardware in de markt zet, en wat er bij de distributie kijken komt. Wie weet heeft Google de Nexus serie alleen maar uitgebracht om expertise op te doen qua verkoop van hardware... Expertise die ze met een tablet kunnen gebruiken...
Maargoed. De wens is de vader van de gedachte...
[
Voor 13% gewijzigd door
shakedown op 10-05-2011 17:26
]