Toon posts:

Welke setup is beter? (Geheugen)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:03
Heb dus 7 reepjes, waarvan 3 2GB zijn en 4 1GB. Deze zijn onderverdeeld in 3 groepjes
2x2GB CL9
1x2GB CL7
4x1GB CL9

Wat is de beste setup voor 4 slots?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:23
De bovenste 2 ivm dual-channel.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-04 10:16

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Ik zou zeggen 2x2 en 2x1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebedees
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 21:16
Hier kunnen we onmogelijk antwoord op geven. Bovendien worden dit soort vragen hier niet gewaardeerd.

Succes op www.google.com

Maar om ter wille te zijn: 1 en 3 normaal gesproken.

[Voor 17% gewijzigd door Sebedees op 10-05-2011 16:46]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/tu4ztt-6.png[/img]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luja
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04-2022
2x2 + 1x2 + 1x1?

Zorg dan wel dat je er een 64-bit besturingssysteem opzet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
Om het ietwat ingewikkelder te maken, de 4x1Gb staan bekend bij mij om timingsissues, dus moet ik vaak verhogen naar ~CL11. Ben ook fervente overklokker, maar wil toch veel geheugen. Hmm...
@luja *Kijkt naar zijn windows 7 64 bit*, ik denk niet dat ie zo'n blend gaat trekken.
@Warhamstr Dat lijkt me wel het beste, ahoewel ik eht wel zuur vind om niks met de rest te doen.

[Voor 34% gewijzigd door Thomg op 10-05-2011 16:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 16:59
leuk die cl waardes, maar op welke snelheid? zonder dat te weten kunnen we helemaal niets nuttigs zeggen...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
Allemaal 1333 Mhz ;)

[Voor 66% gewijzigd door Thomg op 10-05-2011 16:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luja
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04-2022
Thomg schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:46:
...
@luja *Kijkt naar zijn windows 7 64 bit*, ik denk niet dat ie zo'n blend gaat trekken.
@Warhamstr Dat lijkt me wel het beste, ahoewel ik eht wel zuur vind om niks met de rest te doen.
En waar zou ik zijn Windows 7 64 bit moeten zien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
Bedoel ermee te zeggen, geen zorgen, ik heb 64 bit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 12:29
Als een echte overclocker zou je moeten weten dat 2 reepjes het beste is, met meer loop je meer kans dat het niet werkt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee