Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 24-11 14:41
Situatie:
Windows XP (SP2) met 2 HP L1940T schermen. UltraMon voor dual screen functionaliteiten.

Probleem/vraag:
Ik heb, als enige applicatie, Outlook (2007) over allebei de schermen. Dit vind ik handig. De overige applicatie's starten op hun 'eigen' (voorkeur-)scherm.
Nadeel van het openen/werken met Outlook over 2 schermen is dat ik iedere keer, nadat ik mijn pc weer unlock, het window van Outlook weer moet vergroten naar 2 schermen.
Nu heeft UltraMon hier wel een mooi knopje voor, maar het is wel irritant.
Weet iemand een instelling in Windows, of registry, waar ik dit kan vast zetten ?
Outlook moet dus gewoon over 2 schermen geopend blijven. Ook na het (un-)locken van het scherm(en).
In UltraMon heb ik hier geen instelling voor kunnen vinden (maar wellicht heb ik er overheen gekeken...)

De search heeft helaas niet iets opgeleverd waar ik verder mee kom...

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Da's vreemd; Ultramon onthoudt bij mij (Server 2008 ) netjes de afmeting en positie van elk window en icon...

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10:42
Kun je geen snelknop in ultramon instellen hiervoor?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalRush
@ MAX3400: dat doet ie bij mij dus niet.
Welk OS gebruik jij ? En welke versie van Outlook ? (heb jij het ook toevallig geprobeerd met Outlook of een andere applicatie ?). Kun je het eens proberen met Outlook ?
Ik heb de button, van UltraMon, hiervoor gebruikt die er voor zorgt dat de window over 2 volledige schermen wordt verdeeld.

@ skelleniels: ik zal het eens testen middels een shortcut.
Ben benieuwd of ie dan ook de grootte van het window vast houdt na het unlocken van het scherm(en).

[EDIT]
Helaasch: ondanks de shortcut, blijft Outlook zich openen op scherm 1. Ook na het (un-)locken. :(

[Voor 9% gewijzigd door MetalRush op 10-05-2011 15:18]

• MetalRush
Ben ik één van de weinige met dit probleem ? :S

Ook bij Microsoft is ook niets bekend over dit euvel...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee