Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 08:52
Situatie:
Windows XP (SP2) met 2 HP L1940T schermen. UltraMon voor dual screen functionaliteiten.

Probleem/vraag:
Ik heb, als enige applicatie, Outlook (2007) over allebei de schermen. Dit vind ik handig. De overige applicatie's starten op hun 'eigen' (voorkeur-)scherm.
Nadeel van het openen/werken met Outlook over 2 schermen is dat ik iedere keer, nadat ik mijn pc weer unlock, het window van Outlook weer moet vergroten naar 2 schermen.
Nu heeft UltraMon hier wel een mooi knopje voor, maar het is wel irritant.
Weet iemand een instelling in Windows, of registry, waar ik dit kan vast zetten ?
Outlook moet dus gewoon over 2 schermen geopend blijven. Ook na het (un-)locken van het scherm(en).
In UltraMon heb ik hier geen instelling voor kunnen vinden (maar wellicht heb ik er overheen gekeken...)

De search heeft helaas niet iets opgeleverd waar ik verder mee kom...

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Da's vreemd; Ultramon onthoudt bij mij (Server 2008 ) netjes de afmeting en positie van elk window en icon...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:08
Kun je geen snelknop in ultramon instellen hiervoor?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalRush
@ MAX3400: dat doet ie bij mij dus niet.
Welk OS gebruik jij ? En welke versie van Outlook ? (heb jij het ook toevallig geprobeerd met Outlook of een andere applicatie ?). Kun je het eens proberen met Outlook ?
Ik heb de button, van UltraMon, hiervoor gebruikt die er voor zorgt dat de window over 2 volledige schermen wordt verdeeld.

@ skelleniels: ik zal het eens testen middels een shortcut.
Ben benieuwd of ie dan ook de grootte van het window vast houdt na het unlocken van het scherm(en).

[EDIT]
Helaasch: ondanks de shortcut, blijft Outlook zich openen op scherm 1. Ook na het (un-)locken. :(

[Voor 9% gewijzigd door MetalRush op 10-05-2011 15:18]

• MetalRush
Ben ik één van de weinige met dit probleem ? :S

Ook bij Microsoft is ook niets bekend over dit euvel...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee