Toon posts:

Opzoek naar een PDF printer

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:41
Goeden middag,

Ik ben voor bij mij op kantoor opzoek naar een PDF printer.
Niet zo maar een, want we heben er al een draaien om bepaalde bestanden om te zetten.
Maar deze moet een vaste layout aan gaan rijken als een offerte.
Dus er moet een soort van brief papier lay out overheen in de vorm van een JPG oid.

Heeft er iemand een goed werkend pakket hiervoor en het liefst gratis ?
Op het web kwam ik al snel dingen tegen zoals novaPDF, en ik was hier niet gelijk weg van.

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.bouwt soms lego

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat had je zelf al gevonden en waarom voldoet de huidige niet? Adobe Acrobat geen oplossing (ondanks niet gratis)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:23
CutePDF?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bimm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09-2021
We hebben zelf wel positieve ervaringen met NovaPDF. En dat ondersteund ook gewoon overlays en underlays als PDF printer.

Ik ook, jij niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:41
Ik ben me nu aan het verdiepen in CutePDF , of deze aan mijn eisen voldoet en of deze ook voor de gebruikers handig is :)

Warhammer en PC games amateur wallstreet better.bouwt soms lego

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
CutePDF is de eerste hit die ik vind als ik op google zoek naar "PDF writer"... Geeft mij een beetje het gevoel dat je zelf nog niet heel erg hard opzoek geweest bent. Daarnaast geef je aan dat je novaPDF gevonden had en je "hier niet gelijk weg van was". Waarom niet dan? Waarom voldoet de huidige software niet? Aan welke eisen zou het nieuwe pakket allemaal moeten voldoen? Welke oplossignen heb je geprobeerd en waarom voldoen deze niet?

Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee