Ik snap het artikel niet helemaal. De eerste vier paragrafen zijn logisch, sluiten logisch op elkaar aan en passen bij de titel. En dan opeens, uit het niets, komt de vijfde paragraaf waarin het opeens gaat over VDSL en pair binding. Waar komt dat vandaan? En wat heeft het te maken met mobiel internet?
Het artikel gaat over de toelichting die KPN heeft gedaan bij de gepubliceerde toekomstplannen. VDSL, pair binding, Getronics, etc hoort daar ook gewoon bij.
Hoogstens zou je imho kunnen zeggen dat de titel niet helemaal de lading dekt, maar in de inleiding en eerste paragraaf wordt er duidelijk aan gerefereerd.
Hoogstens zou je imho kunnen zeggen dat de titel niet helemaal de lading dekt, maar in de inleiding en eerste paragraaf wordt er duidelijk aan gerefereerd.
Rail Away!
Dat het om een toelichting gaat op de strategiewijziging van KPN is me nu wel duidelijk, maar tijdens het lezen van het artikel was het erg verwarrend. Het artikel sluit geheel niet aan bij de titel en ook het ontbreken van signaalwoorden maakt het lezen erg verwarrend.Mad Marty schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:51:
Het artikel gaat over de toelichting die KPN heeft gedaan bij de gepubliceerde toekomstplannen. VDSL, pair binding, Getronics, etc hoort daar ook gewoon bij.
edit:
om de een of andere reden krijg ik vandaag geen coherente zinnen uit m'n toetsenbord
om de een of andere reden krijg ik vandaag geen coherente zinnen uit m'n toetsenbord

[Voor 8% gewijzigd door 18327 op 10-05-2011 14:37]