Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raptorial
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 13:52

Raptorial

Sore ga toru mono wa nandemo

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik hoop dat ik de beste sub categorie heb gekozen op het forum voor deze post.

Ik wil een P67A-GD65 (B3) een I7 2600K, I5 2400 en nog wat van dat soort dingen verkopen vanavond.
Ook heb ik een oudere set.

Nou is mijn vraag, leveren dit soort dingen meer op als set (CPU+DDR+MB) of als losse verkoop?
Verschilt dit voor nieuwe gesealde producten van oudere gebruikte sets?

Graag jullie ervaring.

[Voor 1% gewijzigd door Raptorial op 10-05-2011 12:01. Reden: Vraag verduidelijken]

Knowledge is power

Acties:
  • 0Henk 'm!
Los verkopen levert meer op over het algemeen, zeker bij zo'n recent spul als dit :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 22:44

M2M

medicijnman

losse verkoop, want het zijn vrij recente spullen. Eventueel bij elke advertentie plaatsen dat korting mogelijk is als alles bij 1 koper verkocht wordt.

Let wel dat je natuurlijk niet meer kan vragen dan de huidige winkelprijs. (m.u.v. artikelen die een lange levertijd hebben)

edit: spuit11...

[Voor 3% gewijzigd door M2M op 10-05-2011 12:04]

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raptorial

Raptorial

Topicstarter
Ok thanks!
1. Heeft het ook zin om het op vrijdag avond te doen ofzo of wat is het drukste moment op V&A?
2. En als je een tracker zet op een product in de pricewatch gaat die ook af bij V&A producten?
3. Is een vaste prijs of tegen op bod beter voor de verkoopprijs?

[Voor 16% gewijzigd door Raptorial op 10-05-2011 12:26]

Knowledge is power

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 22:44

M2M

medicijnman

Als het geliefde producten zijn, kun je beginnen met een laag bod. Er kan niet lager geboden worden dat je startbod, dus zet dat dan ook laag. Bovendien kan de "koper" geen rechten ontlenen aan een veiling en hoef je dus niets te verkopen als de prijs je niet aanstaat.

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

M2M schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:
Als het geliefde producten zijn, kun je beginnen met een laag bod. Er kan niet lager geboden worden dat je startbod, dus zet dat dan ook laag. Bovendien kan de "koper" geen rechten ontlenen aan een veiling en hoef je dus niets te verkopen als de prijs je niet aanstaat.
Doe het dan anders; zet als startbod een bod waar je als verkoper mee kan leven. Als er dan mensen tegen elkaar gaan bieden, is het voor verkoper & koper een goede deal en niet weer dat gedoe van "bij een te laag bod, behoud ik het recht voor om niet te verkopen".

Het gaat hier wel om relatief nieuwe en high-end produkten en gezien de beperkte levensduur tot nu toe, zou ik gewoon inzetten op minstens 80% van de huidige nieuwprijs.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Raptorial

Raptorial

Topicstarter
Dank!
Maar er is dus 1 vraag niet beantwoord.

Maakt het uit welk moment van de week je iets online zet?
Bijvoorbeeld op woensdag middag of vrijdag avond?

Knowledge is power

• Anoniem: 63975
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Raptorial schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:10:
Dank!
Maar er is dus 1 vraag niet beantwoord.

Maakt het uit welk moment van de week je iets online zet?
Bijvoorbeeld op woensdag middag of vrijdag avond?
Nee

• Raptorial

Raptorial

Topicstarter
Ok prima, heb ze net allemaal online gezet :)

Bedankt allemaal!

Knowledge is power

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenV
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-03 08:02
Ik wil je i5 2400 wel overnemen
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee