Acties:
  • 0Henk 'm!

• drbootygrabber
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:57
Tweakers,

Wanneer je een foto wil trekken van jezelf met de desire HD moet je echt al goed kunnen mikken op het touchscreen, ik zoek een gratis applicatie die het mogelijk maakt de volume- of powerknop in te stellen voor dit te doen en die eventueel samenwerkt met de standaard camera software.
Bij de gewone desire is het mogelijk van een foto te maken door het touchscreen te blijven inhouden, indien je dit kan instellen zou het ook al leuk zijn maar deze optie nog niet gevonden dus heb een vermoeden dat dit niet kan...

Ik heb reeds advanced camera lite gebruikt, deze blijft constant hangen en de overige aangeraden door nonkel google zijn allemaal te kopen...

iemand raad? _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Op XDA staat het volgende: ButtonRemapper, misschien heb je daar wat aan :?

Op XDA kan je trouwens meer van dit soort dingen vinden, is echt een goeie source voor Android hacking en software :)

(Trouwens, gevonden met google)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drbootygrabber
MaNDaRK schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:04:
Op XDA staat het volgende: ButtonRemapper, misschien heb je daar wat aan :?

Op XDA kan je trouwens meer van dit soort dingen vinden, is echt een goeie source voor Android hacking en software :)

(Trouwens, gevonden met google)
bedankt voor de website, maar button remapper is enkel voor op full rooted device

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:15
Misschien geen optie voor je, maar ik heb CyanogenMod 7. De camera app geeft me de optie om de volume knoppen te gebruiken om een foto te maken. Misschien is die app apart te verkrijgen, maar ik denk het niet.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drbootygrabber
BioHazard schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:23:
Misschien geen optie voor je, maar ik heb CyanogenMod 7. De camera app geeft me de optie om de volume knoppen te gebruiken om een foto te maken. Misschien is die app apart te verkrijgen, maar ik denk het niet.
die mod ziet er nice uit maar hem rooten voor die optie vind ik overdreven, wanneer de garantie verlopen is gaat die der onmiddelijk op :-p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-10-2022
Misschien de "Zelfportret" functie? Denk wel dat je die kent... maar die werkt prima bij mij!

[Voor 21% gewijzigd door huisje89 op 10-05-2011 13:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drbootygrabber
huisje89 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:41:
Misschien de "Zelfportret" functie? Denk wel dat je die kent... maar die werkt prima bij mij!
als je de functie aanzet kan je enkel scherpstellen op 1 of 2 gezichten, maar de foto maken moet toch via het icoon op het touchscreen? correct me if i'm wrong maar dan zit ik opnieuw met hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polderjongetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-07-2014
maar de foto maken moet toch via het icoon op het touchscreen? correct me if i'm wrong
Wrong. Bij de zelfportret functie gaat de camera op "zoek" naar een gezicht. Zodra de camera die heeft gevonden stelt hij daar op scherp en neemt 'n foto na een aantal piepjes
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee