Toon posts:

Keyboard / toetsenbord met linux knopje(s)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ongetwijfeld dat mijn vraag al vaker aan orde is geweest (helaas krijg ik dat topic niet gevonden via de amazing-search)

Ik zoek een linux-toetsenbord. Opzich weinig speciaals, puur een ander knopje ipv je window-button waarschijnlijk. Of er moet iets anders leuks, beschikbaar zijn.

Onze vriend google komt met verschillende resultaten, maar praktisch allemaal van 2004-2007. Die producten krijg ik niet (goed) gevonden in huidige shops hier in de benelux.

Iemand suggesties voor leuke linux toetsenbord (of andere Hw gimmics?)

http://www.cherrycorp.com/index.htm - daar krijg ik geen reactie op mail :(

[Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 10-05-2011 11:03]

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-06 15:48

rg-mohwa

Phoe HΓ©

heb er wel een gevonden maar niet binnen de benulux

http://zareason.com/shop/Ubuntu-Keyboard.html?page=1

sorry out of stock :(

[Voor 10% gewijzigd door rg-mohwa op 10-05-2011 11:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
dank

niet meer beschikbaar - wel prijzig voor simpel toetsenbord, maar goed is overweging waard.

[Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 10-05-2011 11:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zag op eBay stickertjes (wel in Fukushima groen & roze) die je over je huidige toetsen heen kan plakken...

Ik kan me ook nog herinneren, maar mogelijk verkeerd, dat Logitech een paar jaar geleden een Tux-keyboard op de markt had?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
stickertjes heb ik voldoende, redhat, ubuntu, mandrake, debian etc. maar die gaan d'r af, en is niet zo fancy.

vond die van rg-mohwa geen verkeerde - prijzig - maar ziet er wel degelijk, en professioneel afgewerkt uit (geen cheap made-in-wang-tang model)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik weet niet waar de benelux-obsessie vandaan komt, maar aan de oostkant hebben we ook gewoon een land zitten: http://www.getdigital.de/products/Das_Keyboard_Model_S

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
vind dan 120euro voor basis keyboard buitensporig - ding heeft niets speciaals afgezien van zo'n button en dan 100euro extra daarvoor vragen.

misschien dan maar sticker plakken en illumination-keyboard halen.

//edit
ik bedoel; 't is een keyboard van 20euro - met speciaal linux knopje, en dan is prijs 120euro (?)
fucking 200+ gulden voor een standaard-keyboard.

[Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 11-05-2011 10:43]

• blaataaps
  • Niet online
Die 100 euro is niet voor het "zo'n button"..

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:14

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

http://www.kickstarter.com/ misschien een idee (kzou je er zelfs nog bij willen helpen)
:)

♥ Under Construction ♦ Β© 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• blaataaps
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:31:
vind dan 120euro voor basis keyboard buitensporig - ding heeft niets speciaals afgezien van zo'n button en dan 100euro extra daarvoor vragen.

misschien dan maar sticker plakken en illumination-keyboard halen.

//edit
ik bedoel; 't is een keyboard van 20euro - met speciaal linux knopje, en dan is prijs 120euro (?)
fucking 200+ gulden voor een standaard-keyboard.
Dat keyboard is niet een keyboard van 20 euro, en kost ook zonder speciaal linuxknopje ruim 100 euro (en zelfs met ongemarkeerde toetsen is het net zo duur volgens mij).

[Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 14-05-2011 09:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
enige wat ik nog vind wordt verkocht via marktplaats.

er moet toch wel een markt zijn voor dit soort producten; (praktisch?) alle varianten die geproduceerd zijn, zijn uitverkocht - dat is toch goed teken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Dat ze uitverkocht zijn betekent niet dat ze rendabel waren, dat hoeft dus niet goed teken te zijn.

De markt is erg klein denk ik, een fractie van de mensen gebruikt linux, daar weer een fractie is geinteresseerd in zo'n toetsenbord. Niet iedereen die geinteresseerd is zal de moeite en geld er voor over hebben om ook daadwerkelijk een toetsenbord met zo'n logootje aan te schaffen. Om speciaal daarvoor een aparte lijn op te zetten loont niet echt denk ik.
Het is ook niet echt een gat in de markt: de mensen die zo'n ding willen maar niet kunnen vinden kopen dan uiteindelijk wel een ander toetsenbord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:54

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Anders gewoon een DAS keyboard ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 16:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + βŒ₯ + βŽ‹

DukeBox schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:57:
Anders gewoon een DAS keyboard ?
Anders lees je even het topic ;) De DAS is al voorbij gekomen (en zoveel posts staan er nou ook weer niet). TS vindt de DAS te duur, dus die valt af.

Launching containers into space

Acties:
  • 0Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 18:45
ik heb een topic gevonden waar je misschien iets aan hebt.
http://geekhack.org/showt...e-for-Kits-amp-Quantities!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 16:41

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bestaan er niet gewoon van die losse toetsjes voor bekende toetsenborden?

Zonder Tux-button lijkt mij ook wel grappig. Maar ik ga er zeker mijn Logitech G15 niet voor opgeven, dan maar geen Tux.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee