πππ
΄π
°π
Ό: ππ
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
½: π
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
http://zareason.com/shop/Ubuntu-Keyboard.html?page=1
sorry out of stock

[Voor 10% gewijzigd door rg-mohwa op 10-05-2011 11:04]
niet meer beschikbaar - wel prijzig voor simpel toetsenbord, maar goed is overweging waard.
[Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 10-05-2011 11:05]
πππ
΄π
°π
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
Ik kan me ook nog herinneren, maar mogelijk verkeerd, dat Logitech een paar jaar geleden een Tux-keyboard op de markt had?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
vond die van rg-mohwa geen verkeerde - prijzig - maar ziet er wel degelijk, en professioneel afgewerkt uit (geen cheap made-in-wang-tang model)
πππ
΄π
°π
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
misschien dan maar sticker plakken en illumination-keyboard halen.
//edit
ik bedoel; 't is een keyboard van 20euro - met speciaal linux knopje, en dan is prijs 120euro (?)
fucking 200+ gulden voor een standaard-keyboard.
[Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 11-05-2011 10:43]
πππ
΄π
°π
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
♥ Under Construction ♦ Β© 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Dat keyboard is niet een keyboard van 20 euro, en kost ook zonder speciaal linuxknopje ruim 100 euro (en zelfs met ongemarkeerde toetsen is het net zo duur volgens mij).himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:31:
vind dan 120euro voor basis keyboard buitensporig - ding heeft niets speciaals afgezien van zo'n button en dan 100euro extra daarvoor vragen.
misschien dan maar sticker plakken en illumination-keyboard halen.
//edit
ik bedoel; 't is een keyboard van 20euro - met speciaal linux knopje, en dan is prijs 120euro (?)
fucking 200+ gulden voor een standaard-keyboard.
[Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 14-05-2011 09:48]
er moet toch wel een markt zijn voor dit soort producten; (praktisch?) alle varianten die geproduceerd zijn, zijn uitverkocht - dat is toch goed teken?
πππ
΄π
°π
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
De markt is erg klein denk ik, een fractie van de mensen gebruikt linux, daar weer een fractie is geinteresseerd in zo'n toetsenbord. Niet iedereen die geinteresseerd is zal de moeite en geld er voor over hebben om ook daadwerkelijk een toetsenbord met zo'n logootje aan te schaffen. Om speciaal daarvoor een aparte lijn op te zetten loont niet echt denk ik.
Het is ook niet echt een gat in de markt: de mensen die zo'n ding willen maar niet kunnen vinden kopen dan uiteindelijk wel een ander toetsenbord.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Anders lees je even het topicDukeBox schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:57:
Anders gewoon een DAS keyboard ?

Launching containers into space
http://geekhack.org/showt...e-for-Kits-amp-Quantities!
Zonder Tux-button lijkt mij ook wel grappig. Maar ik ga er zeker mijn Logitech G15 niet voor opgeven, dan maar geen Tux.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes