Toon posts:

Blauw Scherm Bij aflsuiten en af entoe tijdens het gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
Ik heb soms blauwe schermen als ik mijn computer aflsuit, ik kan het krijgen als ikk aa nhet gamen ben, maar in Ubuntu blijft alles goed lopen dit is op 1100t, temps zijn tijdens het gamen temp0: 51, Temp02: Temp03: 43,
Cpu Temp 41. Video kaart onder 68 boven 78.

Ik heb geen idee wat het is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Warmte probleem ?

Zie niet echt nut voor je huidige topic nu?

Daarbij zouden volledige system-specs, je eigen analyse van een memory.dmp, en wat je zelf al had bedacht, gevonden, gedaan om het op te lossen wel erg fijn zijn.

[Voor 48% gewijzigd door MAX3400 op 10-05-2011 10:40]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
MAX3400 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:38:
Warmte probleem ?

Zie niet echt nut voor je huidige topic nu?

Daarbij zouden volledige system-specs, je eigen analyse van een memory.dmp, en wat je zelf al had bedacht, gevonden, gedaan om het op te lossen wel erg fijn zijn.
Op het moment van schrijevn kan ik niet bij mn computer komen, wat ik wel heb geprobeert is het voltage iets te verhogen in de hoop het stabieler te krijgen,

My system:

Case: Raven 01

Mainboard: GA-890GPA-UD3H

CPU: AMD Phenom II 1100T X6 @ 3.3GHz.

GPU: HD 6970 2GB GDDR5 Crossfire.

RAM: HyperX Kingston 16GB DDR3 @1.6GHz CL 9-9-9-24

PSU: 1200W Corsair

HDD: 2X 2TB Seagate + 1TB Hitachi

LCD Monitor: iMac 27.

[Voor 0% gewijzigd door Gamersblood op 10-05-2011 10:47. Reden: Foutje gemaakt.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 11:42
Kijk eerst eens wat je BSOD aangeeft. Anders kan je lang zoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:56
Heb je uberhaupt al eens geprobeerd om de foutcode van je BSOD op te zoeken op google?

Computer says no

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
Meekoh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:48:
Heb je uberhaupt al eens geprobeerd om de foutcode van je BSOD op te zoeken op google?
nee ga ik idd effen doen lijk t me inderdaad handig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

F1xxer schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:48:
Kijk eerst eens wat je BSOD aangeeft. Anders kan je lang zoeken.
+
Meekoh schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:48:
+
Gamersblood schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:49:
[...]

nee ga ik idd effen doen lijk t me inderdaad handig.
Hoe dan; topicstarter kan niet bij zijn PC komen en met de gemiddelde BSOD-error (blauw) kom je vaak niet veel verder; vandaar mijn eerdere vraag om de memory.dmp eens te analyseren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Meerdere topic op GoT over hetzelfde (zgn Crossposting) is niet de bedoeling.

Graag verder in:
Warmte probleem

Sowieso graag zelf ook enige inzet tonen, dus volledige specs in dat topic plaatsen, aangeven welke BSOD-error je krijgt en wat dat betekent (tip: Windows XP en 2000 BSOD guide )

Als dat topic bij nader inzien niet op de juiste plek staat, graag dmv een topicreport vragen om verplaatsing.

[Voor 14% gewijzigd door dion_b op 10-05-2011 11:14]

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee