Ik heb een website gemaakt namelijk http://www.swenkt-uit.nl.
De website is op meer dan 6 verschillde computers getest en is overal goed en dan heb ik het alleen over de divs.
Maar een aantal mensen zien de lagen over elkaar staan, weet iemand misschien hier een oplossing voor? , want bij mij staat het gewoon zoals het moet staan.
Weet iemand misschien wat er fout aan deze code is? (hij geeft die fout ook aan op de website links onder in de hoek)
<BODY BGCOLOR=#000000 text="#FFFFFF" link="#CCCCCC" vlink="#CCCCCC" alink="#CCCCCC" LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0
style="font-family: Verdana; font-size: 9pt; color: #FFFFFF" onLoad="FP_preloadImgs
(
/*url*/'images/index_06.jpg',
/*url*/'images/index_07.jpg',
/*url*/'images/index_08.jpg',
/*url*/'images/index_09.jpg',
/*url*/'images/index_10.jpg',
/*url*/'images/index_11.jpg',
)')')')')')')')')')')')">
Hopelijk kan een van jullie mij helpen iedergeval vast bedankt.
De website is op meer dan 6 verschillde computers getest en is overal goed en dan heb ik het alleen over de divs.
Maar een aantal mensen zien de lagen over elkaar staan, weet iemand misschien hier een oplossing voor? , want bij mij staat het gewoon zoals het moet staan.
Weet iemand misschien wat er fout aan deze code is? (hij geeft die fout ook aan op de website links onder in de hoek)
<BODY BGCOLOR=#000000 text="#FFFFFF" link="#CCCCCC" vlink="#CCCCCC" alink="#CCCCCC" LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0
style="font-family: Verdana; font-size: 9pt; color: #FFFFFF" onLoad="FP_preloadImgs
(
/*url*/'images/index_06.jpg',
/*url*/'images/index_07.jpg',
/*url*/'images/index_08.jpg',
/*url*/'images/index_09.jpg',
/*url*/'images/index_10.jpg',
/*url*/'images/index_11.jpg',
)')')')')')')')')')')')">
Hopelijk kan een van jullie mij helpen iedergeval vast bedankt.