Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeesVSchijndel
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-07-2022
Beste Tweakers

Mijn ipod shuffle is na 2,5 jaar trouwe dienst met pensioen (lees; kaduuk). Aangezien mijn bugdet wat groter is dan toen wil ik wellicht een kleine tablet aanschaffen of een grote touchscreen mp3-speler, net hoe je het wil hebben.

Tot mijn verbazing (of wellicht ben ik gewoon een leek) kom ik niet veel verder dan een Ipod-touch of apparaten van merken waar ik nooit van gehoord heb voor een erg lage prijs in vergelijking met de Ipod-touch. Dit wekt, bij mij, enig argwaan over de kwaliteit van het product

Graag zou ik het volgende willen doen op mijn apparaat:
- Muziek luisteren
- Internetten (ik kijk graag livestreams van games en heb daar vaak flash voor nodig; is daar een oplossing voor op de Ipod touch?)
- Tussen de 3 tot 5 inch groot. (bij kleiner dan 3 inch is internetten nagenoeg onmogelijk, bij groter dan 5 inch is het "gemakkelijk meenemen idee" er wel vanaf)
- Niet duurder dan 350 euro (nouja, wellicht kan 400 euro ook nog wel).

In mindere maten is van belang:
- Er mee gamen.
- Foto's maken.

Al met al zou ik graag een apparaat hebben waar ik gewoon lekker casual mee kan "bankhangen" maar toch wel makkelijk mee te nemen is (omdat hij toch als mp3 zal fungeren). Daarbij is het van belang dat hij goed in een binnenzak past, waar vaak meer plek is dan in een broekzak.

Wellicht vraag je je af waarom ik geen nieuwe smart-phone haal (alles opgelost!?). Het is niet mogelijk met mijn vele buitenactiviteiten en mijn werk een smart-phone te nemen (lees; te groot en te veel kans op beschadigingen).

Heeft iemand wellicht een goed idee voor een alternatief op een Ipod Touch (het is zeker niet zo dat geen Ipod Touch wil) of kan ik hierbij stoppen met zoeken? Graag wel een goed betrouwbaar apparaat van een gerenommeerde producent (sony, samsung etc.)

met vriendelijk groet,
Kees van Schijndel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:37
Een keuze maken is voor iedereen moeilijk, dat is voor een Tweaker niet anders; je zult toch echt zelf aan de hand van je eigen criteria uit het aanbod moeten kiezen. GoT is niet bedoeld je aan het handje te houden, het is een forum voor gevorderden, dus wordt op dit punt eigen inzet en daadkracht gevraagd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ik ga dit topic even richting Mobile verplaatsen, want daar hoort het meer thuis dan in Mediaspelers en HTPC's. Echter is het nog niet echt duidelijk wat je wilt dus ik kies de algemene oplossing van Overige Mobiles.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05 15:10

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Een Dell Streak wellicht? Of een mooie Android phone? Een Samsung Galaxy S is nu erg mooi geprijsd, heb je gelijk een mooie telefoon of je doet er gewoon geen simkaartje in.

[Voor 74% gewijzigd door N1ckk op 15-05-2011 19:42]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee